רכישת מזון לכלבים וחתולים

בעלי חיות מחמד הם אלו שצריכים לדאוג להם בכל ההיבטים. במידה והם חולים ייקחו אותם לבדיקה אצל הווטרינר. כאשר הם סובלים מפשפשים ופרעושים ידאגו לתת להם טיפול מתאים. ועוד. אחד הדברים החשובים במסגרת הדאגה לחיית הבית היא נושא המזון. מומלץ מאוד לנהוג לפי הנחיות וטרינרים ומומחים שונים, ולספק לכל חיית מחמד את סוג המזון המתאים לה. יותר מזה, יש סוגי מזון שמותאמים לגילאים שונים, למצבי בריאות, לחיות שמנות גדולות, לגורים יונקים ועוד. צריך להתעמק בנושא ולקבל תובנות על סוגי המזון המתאימים להם.

רמת בריאות נמוכה

חיות מחמד אשר אינן ניזונות היטב תסבולנה מרמת בריאות נמוכה. פרוותם לא תיראה טוב, הן לא תהיינה חיוניות, ואפילו תתעצלנה לבצע פעולות פשוטות. אף משפחה שדואגת לחיית המחמד שלה לא תרצה שהיא תהיה עייפה ונוטה לחלות. ההיפך הוא הנכון. רוצים כלב פעיל אשר ניתן לשחק עימו, ללכת איתו לטיול יומי וליהנות בחברתו. אותו הדבר לגבי חתול. רוצים שיהיה פעיל ולא תלותי. באמצעות רכישה של אוכל לחתולים איכותי ואוכל לכלבים ברמה טובה ניתן להגיע לתוצאות טובות. הניסיון מלמד ששמירה על מזון איכותי תורמת מאוד להתנהלות היום יומית בין חיית המחמד לבעליה.

אוכל לחתולים

אוכל לחתולים מבוסס בעיקר על בשר ודגים. החתולים אינם צורכים, כמעט, מזון צמחי, ולכן המזון שלהם יהיה מעט יקר יותר מאשר זה של כלבים. מאידך, החתול אוכל מעט כל פעם ובשל מימדיו כמויות המזון שלו נמוכות יותר. חתלתולים יונקים או ניזונים מחלב עד גיל של כ 11 חודשים ואחר כך ניתן להתאים להם מזון אחר. יצרני מזון לחתולים מספקים מזון יבש שיש בו את כל המינרלים והויטמינים הדרושים. ניתן לגוון מזון לחתולים עם חטיפים, מזון רטוב, מעדנים ועוד.

אוכל לכלבים

אוכל לכלבים שונה מאשר זה של החתול ויש בו גם מרכיבים צמחיים. גם כאן יש סוגי מזון שמותאמים לגילאים שונים ולכלבים מסוגים שונים. גם חיות מחמד דוגמת כלבים, סובלות מבעיות בריאות, השמנה ועוד. ולהם יש מזון שמותאם למצבם. גורים זקוקים לאוכל העשיר במקורות אנרגיה החיוניים לגדילתם, ואילו בוגרים יכולים להסתפק במזון מסוג אחר. מזון לכלבים מיוצר בהתאם לצרכיהם ויש מזון יבש, רטוב, חטיפים, מעדנים ועוד שנועדו לגוון את המבחר. חיות המחמד ישמחו לגיוון.

רכישה של יצרן בעל מוניטין

יצרני מזון בעלי מוניטין מייצרים אוכל לכלבים ולחתולים באיכות גבוהה. המזון מיוצר על בסיס מחקרים שנעשים לאורך השנים. וכל יצרן איכותי מגיע לדרגת ייצור אופטימאלית מומלץ לרכוש אוכל לחתולים ולכלבים בחנויות המתאימות. יש סופרים, חנויות לחיות מחמד ועוד מקומות בהם ניתן להשיג את המזון בסוגי אריזות שונים. יש משווקים שדואגים לספק את המזון עד לבית הלקוח. ניתן להתייעץ עם מומחה בחנות חיות ועם וטרינרים לגבי סוג המזון המתאים לכל חיית מחמד בגילאים שונים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here