שמאות נכסים בירושלים

ערך נכסי הנדל"ן בירושלים גבוה מאוד בגלל ביקוש גדול שעולה על ההיצע. העיר משרתת אוכלוסייה רבה יהודית, מוסלמית נוצרית ואחרת, ויש בה בתים פרטיים, מבני ציבור, מפעלי הייטק ועוד. מחירי הקרקעות בה הינו גבוהה אף הוא, וכל עסקת נדל"ן נאמדת בסכומי כסף גבוהים. מומלץ להשתמש בשירותי שמאי מקרקעין בירושלים לצורך ייעוץ, הערכות שווי, ייצוג בבתי משפט מול רשויות ממשלתיות וציבוריות שונות ועוד. שירותי שמאי יסייעו לכל לקוח, ועשויים למנוע טעויות שתעלינה כסף רב.

בדיקת שווי נכס

שמאי מקרקעין בירושלים יבצע בדיקת נכס לפני רכישה ומכירה. יבצע ניהול קרקעות עד להפשרתן, ואלו שניים מתוך שורה של שירותים שניתנים לקראת ביצוע עסקת מכר. הפשרת קרקעות כרוכה בתשלום מסים שונים. בנייה וניצול זכויות כרוכות בהיטלי השבחה ועוד. בעת רכישה או מכירת נכס, יש צורך, בקבלת נתונים על הנכס כולל שוויו. כך, יוכל בעל הנכס להגיע לעסקה בעיניים פקוחות ועם מידע שיסייע לו בתכנון. הוא יידע כמה לבקש, איזה מס הוא אמור לשלם ועוד.

בדיקה למשכנתא

אנשים רבים רוכשים נכסים בירושלים בעזרת משכנתאות או הלוואות אחרות. אין להם את מלוא הסכום או שאינם רוצים לשלם את הכול במזומן. במקרים אלו, ידרוש הבנק או הגוף המלווה כספים בדיקה והערכת שווי הנכס. שמאי מקרקעין בירושלים יבצע בדיקת מקיפה שכוללת רישום בטאבו, מצב משפטי, ניצול זכיות בנייה, מצב שטח בנוי לעומת ההיתר שנקבע בחוק. כל הנתונים הללו, ואחרים, יילקחו בחשבון על ידו, והערכת השווי תיקבע על פיהם ועל פי פרמטרים אחרים.

ייעוץ בנושאי מיסוי

יש דרכים להגשת השגות על הטלת מיסוי על נכסים. רשויות ממשלתיות כמו מס שבח, מס הכנסה, מנהל מקרקעי ישראל ואחרות מטילות מסים שונים על עסקאות שונות. מדובר במס שבח ורכישה, היטל השבחה ועוד. מסים אלו נקבעים לאחר אומדן של שמאי ממשלתי. נישום שחושב שנקבעו לו סכומים גדולים מדי, יכול להגיש השגה ולשכור שירותי שמאי מקרקעין בירושלים לצורך כך. הניסיון מלמד, שבמקרים רבים היו הערכות מיסוי שגויות, שתוקנו לטובת הלקוח. כך שההשקעה בערעור הייתה מוצדקת.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here