קרדיט - Freepik

משכנתא היא הלוואה לטווח רחוק מאוד של עשרות שנים, וכל ניסיון לחזות במדויק מה צופן העתיד נועד לכישלון. כל מה שאפשר לעשות הוא להיערך בדרך הטובה ביותר לכך שמסלול כלשהו לא יהיה כדאי ולמזער את ההשפעה שלו על התמהיל. בשביל זה חייבים להכין תמהיל מדויק ומתמחה בכל האפשרויות שיכולות לקרות ואת זה רק יועץ משכנתא מומחה באמת יכול לעשות. את התמהיל הטוב ביותר מרכיבים לאחר משא ומתן עם הבנק וגם הודות לקשרים מצוינים שמאפשרים להציע לבנק מטעמכם משכנתא שהבנק ירצה לתת לכם. זה מה שעושים בחברת WIN משכנתאות – מתחייבים חוזית לחיסכון, כשהם מנהלים עם הבנקים מגעים על מנת להניב לכם את המשכנתא הטובה ביותר מבחינתכם ולא רק כזאת שרק הבנק ירוויח ממנה. הדרך לעשות זאת היא לעבוד עם כל הבנקים ולהציע להם מכרזים שונים שבהם הם עצמם מתחרים ומציעים לכם משכנתא טובה יותר שחוסכת לכם עשרות אלפי שקלים בחישוב הכולל.

לשפץ את הבית במימון אטרקטיבי

אנשים שמוותרים על שיפוץ הבית משום שהם חוששים מחוסר מינוף אפשרי טרם הכירו את האפשרות לקחת משכנתא לשיפוצים, מהסוג שהופך את השיפוצים לכדאיים. השיפוץ משביח את ערך הנכס ולכן הוא למעשה אינטרס של כולם, כולל הבנק, משום שבמקרה הגרוע ביותר הערך של הנכס עוזר לכולם להרוויח עליו. השיפוצים צריכים להיעשות על ידי מומחים כמובן ולאחר הערכת שווי ואז אפשר יהיה להציע לבנק לקחת משכנתא במסלולים שאתם יכולים לעמוד בהם לאורך שנים. כמובן שתמיד עדיף לעמוד בהחזרים ואם יש ביטוח חיים זה מבטיח את ההלוואה, אבל במקרה הגרוע ביותר ובסופו של דבר, בין אם מדובר בנכס להשקעה שיניב תשואה ובין אם מדובר בנכס למגורים שלכם, הרווח הוא כולו של הבנק גם אם לא תצליחו להחזיר את המשכנתא.

לקחת משכנתא חכמה

אם אתם חושבים לקנות בית או נכס להשקעה, מומלץ לעשות סקר שווקים לפני שאתם לוקחים משכנתא. אם אתם חוששים לקחת ייעוץ משכנתא לפני כן, מומלץ גם לבדוק עם ממליצים במקומות שונים כמה כסף חסך להם ייעוץ משכנתא נכון שנעשה כמו שצריך על ידי מומחים שעובדים עם כל הבנקים. אפשר להבטיח לכם משכנתא זולה וכדאית יותר ולקיים את ההבטחה אם פונים לחברת ייעוץ כמו WIN משכנתאות, חברה ותיקה שחרטה על דגלה את החיסכון ללקוח בכל משכנתא או מחזור משכנתא. חברת WIN עובדת עם יזמים וחברות ציבוריות ועם כלל הגופים הבנקאיים והחוץ בנקאיים, החזון של החברה הוא להבטיח לכולם למצוא את המשכנתא הטובה ביותר כדי לקנות את הבית שתמיד חלמו עליו.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here