קרדיט: freepik

ישראלים רבים מדי מתמודדים בשנים האחרונות עם חיים לא מאוזנים מבחינה פיננסית וכשקורה משבר שלא תלוי בהם הם מגלים שנותרו מול שוקת שבורה. בדרך כלל זה אומר שאין איזון של ההכנסות שלהם מול ההוצאות ושהם לא דאגו לקרן חירום ולחסכונות שיכולים להשתמש בהם במקרים שבהם אין תזרים הכנסות ראוי. במקרים רבים הם גם מסובכים במשכנתא יחד עם הלוואות נוספות ולכן מוצאים את עצמם משלמים ריבית גבוהה במסלולים שכבר אינם רווחיים להם אלא רק לבנק. ההצעה במקרים כאלה היא לעשות שינוי מהיסוד בכל ההתנהלות הכלכלית שלכם, להגדיל הכנסות, להקטין הוצאות ולמצוא דרך לקבל משכנתא לאיחוד הלוואות כדי לפחות להפחית חלק מהריבית שאתם משלמים על כל ההלוואות היקרות באמת. אם אין לכם אפשרות לקבל הלוואה כזאת מהבנק, יש דרכים נוספות לחפש הלוואה חוץ בנקאית וחברה כמו קבוצת שוורץ פתרונות פיננסים עוסקת בכך כבר שנים למען אזרחים כאלה.

שוק ההלוואות החוץ בנקאי

כבר שנים רבות שפועל פה שוק הלוואות ואשראי חוץ בנקאי שהוא חוקי לגמרי והוא תוצאה של רפורמה שבנק ישראל עשה לכל הבנקים וחברות האשראי. במקום להצמיד ישראלים להלוואות בנקאיות בלבד שניתנות בריבית גבוהה מדי ובסינון של לקוחות שאינם מתאימים לבנק, אפשר לגשת לחברה חוקית כזאת שמעניקה הלוואות שמתאימות למטרת סילוק חובות כללי אחת ולתמיד, כדי להתחיל מחדש. במקרה כזה לא צריכים לחשב בנפרד את הריביות ולא צריך להיות מוטרדים מכל המספרים והסכומים שיורדים כל הזמן אלא רק מסכום אחד שיורד פעם בחודש על מנת להחזיר לחברה זאת את ההלוואה שלקחתם כדי ליישר קו.

מי יכול לקבל הלוואות כאלה?

הלוואות כאלה לא ניתנות מבלי לערוך בדיקות לסיכונים ולכדאיות. אמנם, הקריטריונים של החברות האלה יותר גמישים משל הבנקים, אבל עדיין חייבים להעמיד מולן ערבונות והבטחת נכס שמשמש כבטוחה. הלוואה לבעלי נכס בחברה חוץ בנקאית היא הלוואה לכל דבר ויש לעמוד בה בדיוק באותה מידה. כך שאם אתם מסורבי הלוואות בבנקים רגילים בכל זאת תצטרכו להוכיח יכולת החזר של ההלוואה לחברה. ועדיין, זה יוכל לאפשר לכם מרווח נשימה כדי להתנהל פיננסית בצורה חיובית. תוכלו גם לקבל הכוונה וייעוץ כיצד לשקם את עצמכם פיננסית ממומחי אותה חברה שיעזרו לכם לעמוד על הרגליים, משום שזאת המומחיות של קבוצת שוורץ פתרונות פיננסים.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here