קרדיט PIXABAY

לצערנו הרב, תאונות דרכים הן חלק מהחיים בישראל. יש לך לא מעט סיבות, כמו לדוגמה, חוסר שמירה על החוקים, חוסר ריכוז של נהגים בגלל שימוש בטלפון הנייד בזמן הנהיגה ועוד. כל מי שהיה מעורב בתאונת דרכים יודע לומר שזה נורא. תאונת דרכים מוציאה אותנו מהשגרה, פוגעת בנו מבחינה כלכלית ולעיתים גם עלולה לפגוע בנו פיזית. יתרה מכך, אדם שעובר תאונת דרכים עלול להתמודד גם עם טראומה שלא פעם מובילה לפגיעה נפשית של ממש. לכן ברור מדוע השיקום מדבר כזה אינו פשוט. מעבר לכל אלה, נשאלת גם השאלה מה עלינו לעשות, שכן יש הרבה היבטים להתלבטות שמחכה לנו. פעמים רבות אחרי תאונת דרכים גם המצב הכלכלי שלנו רעוע, שכן לא נוכל לעבוד ונצטרך לעבור טיפולים. לכן ברור מדוע כל מי שעבר תאונה כזאת רוצה לדאוג לפחות לקבל פיצויים, וזו בדיוק הסיבה שבגללה יש לבחור עו"ד שמומחה בתחום הזה.

איזה עו"ד יוכל לעזור במקרה כזה?

בין אם אתם מחפשים עו"ד כי קיבלתם דו"ח על טלפון ובין אם עברתם תאונה כלשהי בכביש, ברור שתרצו לפנות לעוה"ד הטוב ביותר. השאלה היא אל מי פונים ומי יכול להיות איש המקצוע שעליו תסמכו. דווקא בגלל שיש כל כך הרבה עורכי דין, יש טעם לברר כמה נתונים לפני שאתם בוחרים אל מי לפנות. למשל, כמה ניסיון יש לעוה"ד שבו אתם בוחרים? והאם אתם יכולים להיות בטוחים שהוא באמת זמין לטפל בעניין שלכם? חשוב לא פחות לעשות חיפוש מהיר כדי להבין מה חושבים על אותו עו"ד הלקוחות האחרים שכבר פנו אליו עם סוגיה דומה. בין אם זה דו"ח על טלפון ובין אם זו תאונה, האם הלקוחות האחרים יצאו מרוצים מהשירות שלו? מידע כזה תוכלו למצוא היום אפילו אונליין בקלות כך שרצוי לברר את הדברים מראש.

מה יעשה למענכם עוה"ד?

אם זו הפעם הראשונה שאתם נעזרים בשירותיו של עו"ד, טבעי שתרצו לדעת למה לצפות. עורך דין לענייני תאונות דרכים יאסוף מכם תחילה את כל המסמכים הנדרשים ואת המידע. בהתאם לכל הפרטים האלה הוא יוכל לעזור לכם להבין האם יש סיכוי שתנצחו בתביעה. בנוסף, הוא יוכל לעזור לכם להבין כמה הגיוני לתבוע והוא גם יוכל, כמובן, לייצג אתכם לכל אורך הדרך. לעוה"ד יש תפקיד מהותי והשפעה ישירה על השאלה האם תנצחו בתהליך והאם תקבלו פיצויים. לכן חשוב לפנות אל איש מקצוע מומחה שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here