קרדיט לתמונה: unsplash.com

 וטרינר בראשון לציון עיר ואם בישראל וכרך גדול במרכז הארץ הוא מחויב המציאות. עיר המונה מעל 250 אלף תושבים תהיה זקוקה למענה רפואי הולם לחיות המחמד אשר בתחום שיפוטה. אצל מרבית הווטרינרים, בנוסף ליכולת האינטלקטואלית שלהם, אהבת בעלי החיים הייתה טבועה בדמם עוד מילדות. רבים מהם אימצו בעלי חיים עזובים, התנדבו במקלטים של כלבים וחתולים, והיו רגישים לבעלי החיים וצרכיהם. כל וטרינר באשר הוא מודע לכל צרכיהם של בעלי החיים וחיות המחמד הבאים למרפאתו.  מרבית מרפאות הווטרינריה מצוידות בכל המכשירים והאמצעים לטפל בחיות המחמד ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. ועם צוות אוהב ורגיש.

שגרת הטיפולים

במרבית המרפאות המוטו של הצוות הינו עזרה לזולת, והכוונה לא רק שחיות המחמד  זקוקות לטיפול רפואי מקצועי ומשובח, אלא, אף לבעלים שלו מגיע גידול ברוגע ובהנאה. ברגע שחיית המחמד מטופלת בצורה הנכונה ביותר, ומקבלת תמיכה רפואית בכל צרכיה, מטבע הדברים בעליה, מרגיש רוגע וחוסר דאגה בגידולה. שהרי סטנדרט טיפולים ברמה מערבית מאפשר קבלת החלטות טיפוליות הולמות לחיית המחמד שלהם. ובנוסף, שמירה על שיגרת הטיפולים אצל וטרינר בראשון לציון מאפשרת לבעליה של חיית המחמד גידול נוח ופחות מלחיץ, הוא מזומן לטיפולים נצרכים, המעקב של המרפאה מונע הצטברות של בעיות, ומאפשר להתרכז בהנאת הגידול גרידא.

סוגי הטיפולים

כל וטרינר בראשון לציון דואג שבמרפאתו יהיו מיטב הטפולים וכל הבא למרפאתו יקבל מענה על כל קושי שיש לו. החל מרפואת עיניים, עור, שיניים, וכלה במעבדה, צילומי רנטגן ו-  MRIבנוסף, בכל מרפאה תמצא יחידת אשפוז, כירורגיה, רפואה מונעת ומשלימה. כל מרפאה מנסה לגוון ולהוסיף טיפולים חדשניים והכל מתוך מטרה למקסם וליעל את איכות הטיפול הניתן. למעשה, הרפואה המיטבית לכל חיית מחמד הינה הרפואה המונעת. בה מבוצעים שיגרת החיסונים, ובדיקות עונתיות המוודאות שחיית המחמד שלכם מטופלת ובריאה. החסונים והטיפול המונע, יצמצמו עד למינימום את הסכנה בהידבקות במחלות מעיים וטפילים למיניהם ובכך ימנעו סבל מיותר וכמובן הוצאות כספיות מיותרות. הבדיקה המקיפה אחת לתקופה מאפשרת לאסוף מידע רפואי ולהגיע למסקנות טיפוליות הולמות. בדרך כלל שיגרת טיפולי המנע נערכת אחת למספר חודשים, בערך פעמיים בשנה ולעיתים במקרה של טפילי מעיים אחת לשלושה חודשים. בבואכם לד"ר אורי פרייז מרפאה וטרינרית נס ציונה אתם הופכים לחלק בלתי נפרד באופן הטיפול בחיית המחמד שלכם, ההחלטות, פריסת המסקנות והטיפולים הרצויים מונחים בפניכם בצורה ברורה ומאפשרים לכם באופן מושכל להחליט, ולקיים תקשורת טובה עם הצוות ואנשי המקצוע. ולצאת בהרגשה הדדית טובה. אז אם אתם מחפשים וטרינר בראשון לציון זה הזמן להתקשר לד"ר אורי פרייז לטלפון: 077-4105110 ולנייד: 052-4504856, וניתן להתקשר גם במצבי חירום 24/7 ותיענו ברצון.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here