קרדיט - unsplash.com

כלבים גדלים בתנאי בית אבל זקוקים לאילוף כדי להשתלב היטב בחברה אנושית וגם להתמודד נכון יותר עם בעלי חיים אחרים כמו כלבים וחתולים. משום כך, רצוי להביא אותם לאילוף גם כאשר אין להם בעיות מיוחדות ועל אחת כמה וכמה כשאינכם יודעים לשלוט בהם והם מראים סימנים של קשיי הסתגלות ותגובתיות יתר כשהם נמצאים בחברה שלא נוחה להם. כלבים חייבים לעבור ביות ואילוף כדי שלא יזיקו גם לעצמם וגם כדי שלא יסבלו, משום שבסך הכל, הם מראים סימנים של סבל ומצוקה בדיוק כמו בני אדם שלא נוח להם במציאות מסוימת ובסביבה שמאיימת עליהם. אילוף כלב בתנאי פנסיון כלבים במרכז הוא הדרך הטובה שמחקה סביבה שמלאה בגירויים שהכלב מכיר אבל בתנאים מבוקרים שמאפשרים לפקח עליו ולהתבונן בו ובתגובות שלו כדי להבין אותו יותר ולהתאים לו את השיטה הטובה ביותר. נתן פרל – מאלף כלבים מקצועי מעמיד לרשותכם את עשרות שנות הניסיון שלו באילוף כלבים באהבה רבה לכלב שלכם שזקוק לאילוף ולפתרון בעיות התנהגות.

כל כלב מקבל מענה מותאם לו

כלבים הם בעלי אופי ואישיות בדיוק כמו בני אדם והם צריכים לקבל את מה שמגיע להם גם מבחינת יחס של מטפל ומאלף ולכן האילוף שלהם חייב להיעשות במלוא תשומת הלב. אילוף כלבים במרכז בדרך הטובה והאפקטיבית ביותר היא בתנאי פנסיון מלא, כי אז הכלב שוהה עם צוות אנשי מקצוע שמקיפים אותו ותומכים בו, צופים בו ומנטרים את תגובותיו לגירויים שונים כדי לדעת מהי הבעיה ואיזה מענה מתאים לה. כשהוא סובל מחברת כלבים אחרים הוא יסתגל לחברתם בתנאים מפוקחים בפנסיון כזה כדי לבדוק מה מפריע לו עד שתימצא התשובה והוא יתחיל להסתגל לנוכחותם מבלי לפחד מהם או להרגיש מאוים. אלה שיטות שמחקות הרבה מהטבע אבל גם מגישות פסיכולוגיות ומתייחסות לכלב בכל הכבוד הראוי ועם הרבה אהבה.

לאלף את הכלב מקטנות

גורים שעוברים ביות חייבים לעבור אילוף גם למטרות של הסתגלות למשמעת. זה חיוני כדי שיוכלו לחיות עם המשפחה מבלי לסבול אם האופי שלהם אינו מורגל בכך ואם המשפחה אינה יודעת לביית את הכלב כדי שיסתגל לבני אדם. כלבים שעוברים אילוף כלבים במרכז לטיפול והתנהגות הכלב מצליחים לחיות טוב יותר ולהיפטר מטראומות ומשברים רגשיים שונים כשמזהים ומאבחנים אותם נכון ונותנים להם את הטיפול הנכון. נתן פרל – מאלף כלבים מקצועי מלווה את הכלב שלכם כל הדרך לאילוף מוצלח ופתרון בעיות רגשיות שמהן הכלב שלכם סובל.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here