קרדיט - Canva

יש מנהלים רבים שאוהבים לנהל ישיבות צוות מרובות וצפופות, הם טוענים שישיבות הצוות מסייעות להם להגדיר מטרות, לנהל תהליכים והתקדמות, לבקר ונטר את המצב בעסק מבחינות רבות ושונות, לעקוב אחר עובדים טובים יותר או פחות, לזהות כשלים והצלחות, ועוד שורה ארוכה של יתרונות שיש לישיבות צוות, מצד שני, מנהלים רבים טוענים דווקא כי ישיבות הצוות הבודדות שהם מבקשעם לבצע מדי פעם נוחלות כישלון חרוץ, הם אינם מצליחים להשיג מידע או הבנות שונות במהלך הישיבה, האווירה אינה מה שציפו ובאופן כללי הם אינם מוצאים עניין רב בישיבות צוות אשר לדעתם אינם ממצים את הפוטנציאל שבהם ואינם מצליחים לקדם את המצב. מסתבר שליועצים עסקיים שונים יהיה מה לומר ואיך לסייע בעניין כזה, אולם גם לגרין פתרונות מתקדמים של ריהוט משרדי יש לא מעט מה להציע לכם, מכיוון שונה לגמרי, אם אתם מנהלים המעוניינים להפוך את ישיבות הצוות למפגש מקצועי איכותי ומקדם, למצות את הפוטנציאל שבישיבות צוות שבועיות, לקבל מידע שאין לכם דרך אחרת להגיע אליו ובאופן כללי למנף ישיבות צוות לטובת ההצלחה הכלכלית של העסק- כסא חדר ישיבות למשל יכול לסייע לכם מאד, ולא רק הוא.

נוחות ויעילות

הטיפ הראשון והמשמעותי ביותר כדי להפוך את ישיבות הצוות לאפקטיביות,הוא לייצר סביבת פעילות נוחה בחדר הישיבות. אם אין לכם עדיין חדר ישיבות נוח המותאם לגודל הצוות הרלוונטי, וחשוב ביותר שלא בצפיפות אלא ברווח מקום, זה הזמן להקצות לכך חדר מוגדר, אם אין לכם משאבי מקום או תקציב לחדר ישיבות נפרד, אל תוותרו, התיעצו עם קולגות, מעצבי פנים ואפילו עם הצוות שלנו, כדי להגיע לפתרון שיאפשר לכם למצוא מיקום מאורגן קבוע ונוח עבור הישיבות. בשלב שבו יש לכם שטח מותאם, עליכם להתאים את הריהוט באופן המיטבי. בחרו כסא חדר ישיבות נוח עבור כל עובד, מותאם לגובה וגודל השולחן לצורך הנוחות, ולא פחות מכך- לעיצוב הכללי של החדר, לצורך הנעימות ויצירת האווירה הרצינית והמתאימה שתשכנע את המשתתפים בישיבה להיות מונחי מטרה ולהתקדם אליה. כסא חדר ישיבות מוזנח, או לחילופין- כסא בלתי נוח לישיבה, יעניק לכם עובדים בלתי נינוחים להקשבה ולשיתוף פעולה, מזלזלים באירוע או סתם כך אדישים.

ריהוט משלים לחדר ישיבות

חשוב לשים לב ככל שאפשר לריהוט המשלים לחדר הישיבות, מלבד אבזור מלא של שולחן גדול בהתאם למבנה ההיררכי של העסק, כסא חדר ישיבות עבור המנהל ועבור העובדים [לא זהה כמובן],כדאי להקדיש פינת קפה, מסך קיר למצגות במידת הצורך, ועוד. כל אלו יהפכו את חדר הישיבות למקום איכותי ויעיל.

יש לכם עוד שאלות? אנחנו כאן לשירות המושלם עבור המשרדים שלכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here