קרדיט לתמונה: avivpirsum.co.il

איך להבין איזו מתנה להעניק לצוות עובדים ביום ההולדת, בסיום פרויקט חשוב או לראש השנה? יש לבחור נכון מתנות ממותגות לעובדים כדי לא להיראות לא מעריך או אדיש מדי. לאנשים קרובים או קרובי משפחה לא קשה לבחור מתנה: כל אדם יודע בערך במה מתעניין או איך חיה סביבתו הקרובה. לרצות זרים, שעל העדפותיהם ידוע מעט, זה בעייתי יותר. בעזרת טיפים שימושיים והמלצות מוכחות תוכלו להחליט על מתנות שירשימו כל עובד.

המטרות העיקריות של מתנות לעובדים

ניתן לחלק מתנות עסקיות למספר סוגים עיקריים:

  • מתנות בלעדיות בצורה של סימנים ייחודיים של תשומת לב לשותפים לעבודה;
  • מתנות ברכה רשמיות הקשורות לחג מסוים;
  • מזכרות בעלות אופי פרסומי או אינפורמטיבי, שנועדו לקדם את העסק;

המשימה העיקרית של כל מארז לעובדים הוא ביטוי של כבוד ורצון לשמור על אווירה נוחה בצוות או בעסק. המתנה חייבת להיות נעימה לעין, אך גם בה בעת היא חייבת לעורר רגשות חיוביים ובעלת מטרה מעשית. העלות של מארזים ארגוניים ומתנות אחרות משתנה בהתאם ליכולות החברה והתוצאות שהחברה מציבה לעצמה. עם זאת, בבחירת מתנה יש להקפיד ולהתייחס לשלושה דברים: מחיר, מקוריות וכוונת המתנה.

לא רק דבר חומרי יכול לשמש כמתנה. חלק מהארגונים מציגים לעובדיהם מתנות סמליות: כרטיסים, פרחים או סתם הודעות דואר אלקטרוני עם איחולים נעימים. כך, לא רק הנהלת החברה, אלא גם כל מחלקת יחסי האנוש המעורבת מסייעת ליצור אווירה ייחודית של הבנה הדדית, כבוד ותשומת לב זה לזה. לרגשות החיוביים שמקבלים העובדים יש השפעה חיובית על התוצאה הכוללת של עבודת צוות. כך גם לגבי אינטראקציות עם לקוחות או שותפים עסקיים. מסיבה זו, כל כך חשוב להיות מסוגל לבחור ולהעניק מתנות. מומחים מאמינים כי הדבר תורם גם ליצירת אווירת אמון בין הצוות, העובדים, השותפים ושומר על תדמית החברה ברמה גבוהה.

מתי לתת מתנות לעובדים?

לעתים קרובות, בעלי עסקים מודאגים לא רק מה בדיוק לתת לעובדים שלהם, אלא גם מתי לעשות זאת. התשובה לשאלה זו תלויה בעיקר בהנהלת החברה. עם זאת, במקרים מסוימים, תאריכים או אירועים אישיים מאוד הופכים לאירוע: ימי הולדת או ימי נישואין של עובדים, תאריך עגול מיום העבודה הראשון בארגון, סיום מוצלח של חוזה או סיום פרויקט. במקרה האחרון, חברות לרוב נותנות מתנות בצורה של בונוסים ופרסים על עבודה או מאמץ. רגעים כאלה מעלים בנוסף את היוקרה של החברה בעיני העובדים ומגבירים את רמת המוטיבציה. ככל שהחברה מרבה לשמח את העובדים במתנות, כך היא מגרה אותם להישגים נוספים בתחום העבודה. אם אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם שי בעיצוב אישי צרו קשר עם אביב פרסום או בצעו הזמנה אונליין.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here