קרדיט Canva

נהיגה ללא מלווה היא אחת העבירות שמחמירים בהן אצל נהג חדש, דווקא משום שרוצים להרתיע מהמשך התנהלות לא נכונה בכביש. במקרים כאלה, כאשר נמנעים מליווי של נהג במשך ששת החודשים הראשונים והדבקת השלט המיוחד שהוא נהג חדש, ועוד מוסיפים על זה לפעמים חריגה ממספר הנוסעים שמותר לנהג חדש להסיע, הסנקציות הננקטות מחמירות מאוד במקרה שלו. זה נכון במיוחד לנהגים צעירים כדי להרתיע אותם מלעבור עבירות שונות ומלהרגיש ביטחון עצמי מופרז שגורם לכך שהם עלולים להחמיר את עבירות התנועה שלהם ולגרום לאובדן חיים בגלל פזיזות ורשלנות. אם נפסל הרישיון שלכם במקרים שבהם נתפסתם, לא תוכלו להחזיר אותו ללא מבחן תיאוריה וטסט מעשי חדש, וזה כבר הרבה יותר בעייתי וכואב ומחייב אתכם לנהוג כחוק וללא קיצור דרכים. במקרים מסוימים יכול להיות שגם יוטלו עליכם עונשים נוספים ולכן אתם חייבים ייצוג מקצועי נאות של עורך דין תעבורה עמרי בן נתן, כדי לנסות למזער את הנזק וכדי להכיל אותו במידת האפשר.

לא תמיד אפשר לשלם קנס

נהגים רבים חושבים שיש עבירות שאפשר לפטור בתשלום קנס ואינם מבינים שיש עבירות רציניות שבהן חייבים להתייצב בבית המשפט לעמוד לדין. אם במקום דוח קיבלתם במפתיע הזמנה לדין תעבורה, זה אומר שעליכם להתייצב למשפט ואפשר לערער רק על פסק הדין שניתן לכם במשפט. במקרים כאלה גם לא מומלץ לייצג את עצמכם לבד אלא לקבל ייצוג של עורך דין שמתמצא בכל מה שקשור לחוקים ולפתרונות היצירתיים שאפשר למצוא למקרה שלכם. אם תנסו לייצג את עצמכם לבד אתם עלולים לגרום לעצמכם נזק יותר גדול וחבל. זה מחייב טיפול מקצועי משפטי של מי שמבין בניהול משפט תעבורה ויש לו מספיק ניסיון לדעת איך אפשר לחלץ אתכם מתוצאה קשה.

לכל דוח יש פתרון

יש דוחות שאין ברירה אלא לשלם אותם ולהמשיך הלאה, בתקווה שלא תעברו את העבירה הנוספת שתגרום להצטברות נקודות ולהחמרת הסנקציות נגדכם. אבל גם במקרים כאלה או במקרים חמורים יותר, כמו במקרים של עבירות שונות, יש לפנות תמיד להתייעצות עם עורך דין תעבורה בכפר סבא. ההתייעצות אתו תבהיר לכם מה עוד אפשר לעשות כאשר רוצים לפתור בעיה כזאת ולהוכיח שלא אתם ביצעתם את העבירה או שלא פירשו אותה נכון. עורך דין תעבורה עמרי בן נתן מייצג אתכם במסירות על מנת למנוע מכם כמה שיותר סנקציות חמורות.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here