קרדיט canva

אחד מהדברים הכי כיפים ומיוחדים שאפשר לעשות בים זה בננה ספורט ימי אשר זה נחשב לאחד מפעילויות הספורט המיוחדות ביותר והכיפיות ביותר שיש. במהלך הפעילות, נוסעים בסירה מנוע מסוג מסוים וככל שהזרמים הימיים חזקים יותר, כך גם גוברת המהירות והאתגר של הפעילות. פעילות זו מתאימה לאנשים שמחפשים חוויה ספורטיבית מאתגרת וכיפית ובנוסף מספקת תצפית יפה על הנוף הימי וצמחיית הים, כמו כן ישנם ידיות על הבננות עצמן שבהן נעזרים על מנת לשמור על איזון טוב, בנוסף לכך ניתן להשיט עד כ12 אנשים על הבננות ובכך ליהנות מבילוי יוצא דופן. כדי לבצע את הפעילות הזו, חשוב להיות רגועים ולשמור על איזון טוב על הבננות כמו כן, יש לצייד בציוד המתאים לפעילות זו, כמו חגורת ביטחון, חשוב גם לקחת בחשבון את הצפייה בתנאי הגלים והמזג האטמוספרי, ולבחור בפעילות רק במקומות ובתנאים המתאימים, אחד היתרונות של הבננות זה עצם כך שזוהי פעילות שמתאימה לבילוי משפחתי בכך שהיא מתאימה לכל טווח הגילאים וכך כולם יוכלו ליהנות ממנה באיכות נפלאה, אדרנלין וכיף בלתי פוסק וזאת כמובן תוך כך שאנו דואגים לביטחון שלכם קודם כל. על מנת שתוכלו ליהנות מחוויית הבננות תוכלו לפנות אלינו לחברת שייט אשדוד אשר הינה מתמחה בכל הקשור לספורט ימי, כלי שייט מרווחים ונוחים למגוון אירועים: ימי הולדת, בר מצווה, הצעות נישואין מרגשות, ועוד, אנו נדאג עבורכם לחוויה בלתי נשכחת ואיכותית במיוחד.

לחגוג בשייט מדהים

אירוע על ספינה זהו אחד הקונספטים המיוחדים ביותר שיש ואחד המושלמים ביותר למספר אירועים כמו למשל:

  • הצעת נישואין – ספינות יכולות להיות בחירה טובה להצעת נישואין, הן מבחינת הנוף המושלם, התמונות המרהיבות והייחודיות המרשימה.
  • מסיבות חברה – ספינה גדולה יכולה להכיל מספר גדול של אנשים ולכן היא מתאימה למסיבות חברה, כגון מסיבות רווקות\ים ומסיבות עובדים.
  • אטרקציות ספורט – ספינות יכולות להיות מתאימות לאטרקציות ספורט, בננות, אבובים וכדומה.

חגיגה בלב הים

אפשרות קסומה לחגוג יום הולדת 12 זה באמצעות בת מצווה על יאכטה מרשימה ואיכותית ודרך כך תוכלו ליהנות מאטרקציה פשוט קסומה וייחודית לבת שלכם ולחברותיה לכיתה וזאת תוך כך שאנו נדאג לכם לאוכל מושלם לפי טעמכם, צלם מגנטים, תמונות מרהיבות וסירה ענקית ומדהימה שאפילו לא תרגישו את הים. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת שייט אשדוד בראשותו של קפטן ג'ק וכך תוכלו ליהנות מניסיון עתיר שנים של יותר מ30 שנים בתחום וכן ממגוון רחב של כלי שייט ברמה הכי גבוהה שיש. לפרטים נוספים והזמנות חייגו אלינו במספר הטלפון: 052-3271774 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here