אל תתנו לבוס להתנהג אליכם לא יפה!
קרדיט: Pixabay

כל אדם אשר עבד אי פעם בחברה מקצועית, תחת מנהל אשר פגעה בזכויות שלו כי עובדת, יודע עד כמה מדובר בחוויה לא נעימה ומאתגרת. על אחת כמה וכמה אם אין לכם יכולת לקבל ייעוץ משפטי, כמו היעוץ אשר נותנים אנשי הצוות המיומנים של משרד עורכי הדין חיים פכטר. כדי לעזור לכם להתמודד עם בעיות במקום העבודה, הצוות של משרד עורכי הדין יצר לכם מדריך מקוצר וממוקד.

התעמרות במקום העבודה – היא עבירה על החוק

בכל מה שנוגע לעולם דיני העבודה, חשוב שתדעו כי התעמרות או התנהגות בלתי הולמת במקום העבודה היא עבירה על החוק. כך שאם מצאתם את עצמכם בסיטואציה לא נעימה אל מול הבוס או קולגות בעבודה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעזרת עורך דין בראשון לציון, אשר מכיר את כל רזי עולם  דיני התעסוקה ויכול לעזור לכם להתמודד עם הבעיה.

הבנת הזכויות – השלב הראשוני של טיפול משפטי

בתור מי שנפגעו מתנהגות מסוכנת או פוגענית בתוך מקום העבודה, יש לכם כל מיני זכויות שאתם יכולים לנצל לטובת התמודדות משפטית עם האתגר. אבל, לכל סיטואציה יש את הרקע שלה ולכל תהליך עבודה יש את הדרישות המשפטיות שלו. ולכן, על מנת לנצל את כל הזכויות שלכם רצוי לשוחח עם עורך דין זכויות עובדים.

הכוונה וייעוץ בתנאים הכי מיומנים שיש

עוד לפני שמתחילים לעבוד על התביעה המשפטית או מכתבי ההתראה, חשוב להבין מה הן הנסיבות בהן אתם נמצאים מבחינה משפטית ואילו חוקים ותקנות אפשר לנצל לטובת הסיטואציה. יש ליצור תוכנית אסטרטגית, ברורה וחד משמעית, המבוססת על היכרות עם החוק הישראלי, עם הראיות ועם תנאי העסקה כפי שהם נכתבו בחוזה העסקה של העובד. אלו הם שלבים קטנים, בדרך למטרה הרבה יותר גדולה והרבה יותר חשובה, אותם אתם רוצים לבצע בצורה מאוד מדויקת ומאוד ממוקדת. כל תקלה או טעות בטיפול בתיק, עשויה להקשות עליכם בדרך להגעה על משפט צדק, ולכן אתם נדרשים לעבוד עם עורך דין מיומן ומנוסה בתחום דיני העבודה.

כל מה שנותר לכם לעשות על מנת לקבל פתרונות מקצועיים בתחום דיני העבודה בישראל הוא לפנות לעזרת אנשי הצוות של משרד עורכי הדין חיים פכטר. אנו נעשה הכל על מנת לתת לכם את הליווי המקצועי הדרוש להליך מהיר ואמין. לפרטים נוספים ויצירת קשר: 074-7366072.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here