קרדיט: eitan-k.com

כשרובנו חושבים על כיבוד לבית הכנסת, מיד עולים הקרקרים היבשים, זיתים מקופסא, בורקס תפוח אדמה ופיצוחים. לעתים, נגדיל לעשות ונביא איזו עוגה או פשטידה. בלא מעט מקרים, זהו אכן המצב ואנו מסתפקים באירועים הקטנים בבית הכנסת בכמה חטיפים פשוטים. כיום, ניתן גם במרחב המצומצם והצנוע של בית הכנסת לתכנן ארוחה קלילה אך מפנקת שתשדרג את האירוע ולא תאלץ אותך עוד להתפשר על איכות. למענה מקצועי, פנו אל השף איתן קיזלר.

לאורך חיינו, גם אם איננו מחוברים כל כך לדת, ישנם לא מעט אירועים ומפגשים שנסובים סביב בית הכנסת. לאחר עלייה לתורה של בר המצווה, בשבת חתן ובמגוון אירועים נוספים, נרצה לארגן התכנסות קטנה של המשפחה שלרוב תהיה מלווה בארוחה קטנה. לרוב, אנו ניצבים מול דילמה – להסתפק בכמה נשנושים קטנים בבית הכנסת ולסגור את הסיפור, או להזמין את האורחים למסעדה או אלינו הביתה לארוחה מושקעת וראויה יותר? כיום, אין עוד צורך בהתלבטות הזו. שף איתן קיזלר מציע שירותי קייטרינג בחיפה, הקריות ואזור הצפון באיכות בוטיק המותאמים גם לאירועים במתכונת המצומצמת ביותר. מנות שף בסטנדרטים בלתי מתפשרים יגיעו עד לבית הכנסת בכלים נוחים לשימוש ויאפשרו לכל המשפחה ליהנות מאירוע מושלם מיד עם סיום הטקס.

שירות משלים אידיאלי לקראת החתונה

אם כבר חיפשת לחתונה המתקרבת קייטרינג שבת חתן הוא אירוע נוסף המתלווה אליו ושכדאי לקחת בחשבון. לאחר קייטרינג מוצלח בחתונה, למה לא לקבל עוד טעימה מכל הטוב שחווינו על ידי הזמנת מנות לבית הכנסת מהקייטרינג שבחרת? ניתן לסגור מראש על דיל ולקבל מנות נוספות בכלים אישיים וחד פעמיים שיתאימו גם לאפשרויות בבית הכנסת וגם לקהל מצומצם יחסית.

שף איתן קיזלר רכש לאורך השנים ניסיון רב בשירותי בוטיק לאירועים קטנים ומנצל את ההיקף הקטן כדי להקדיש תשומת לב לכל פרט ופרט, להשקיע בחומרי הגלם ובייצור עצמי של כל הרכיבים כדי שלך יהיה האירוע המפנק והטעים ביותר שרק אפשר לבקש.

פתרון מהיר ונוח, בלי כאבי ראש

במקום להיסחב אל בית הכנסת עם שקיות עמוסות בחטיפים ומאפים, בכלים חד פעמיים ובקבוקי שתייה, יש לך הזדמנות להתמקד בדברים החשובים באמת וליהנות מהבילוי בחיק המשפחה. אנו נדאג לכל הנדרש ונגיע עד למקום עם כל הכלים, המנות והמשקאות שנתאם מראש. כדי להזמין אוכל מוכן לשבת חתן או לכל אירוע אחר בבית הכנסת, כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו במספר ואנו נסייע לך להיערך לקראת האירוע 052-4430202.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here