קרדיט canva

הAI מדבר בעצם על שימוש בבינה מלאכותית במקומות שונים בחיים שלה. שימוש בAI נעשה במחשבים שאנו משתמשים בהם, במכשירים הניידים, בסידורי אבטחה שונים, בתוכנות וכלים שונים, לעתים אפילו במשחקי מחשב. כיום עושים בהם שימוש גם בענפי הצבא והרפואה, הכלכלה ובכל תחומי החיים. רובוטים, כלי נשק ועד מחוללי תוכן למיניהם מבוססים על בינה מלאכותית (AI).

כיצד AI משפיעה על מקומות עבודה אנושיים:

תארו לכם עבודה במפעל, שבעבר היה מחזיק אלפי עובדים לביצוע פעולות ייצור שונות. לאורך השנים הטכנולוגיה התפתחה ופותחו מכשירים רובוטיים, הפועלים באמצעות בינה מלאכותית וסיסטמים מובנים, ליצירת סדרת פעולות באופן שוטף, ללא צורך בהפסקות, עם פחות סיכון לטעויות וסטיות, עבודה מהירה יותר ובשל כל אלה גם הספק ייצור גבוה הרבה יותר. מעבר לכך שהרובוט לא צריך חופשות מחלה או לידה, ימי חופש, דמי הבראה או הפרשות לפנסיה. אם הרובוט סיים את שלו – לא צריך לשלם לו פיצויים. מבינים לאן אנו חותרים? אינספור מכונות כאלה החליפו רק בעשור האחרון מאות אלפי עובדים במפעלים. כיום הAI משפיע על תחומים רבים אחרים: מחוללי תוכן הפוגעים בעבודתם של כותבים, מחוללים הבונים אתרים ומעצבים אותם, כלים ותוכנות לניתוח סטטיסטיים ועוד. כל אלה מחליפים עובדים אנושיים אומר לנו בן וסרמן, מומחה להשקעות בשוק ההון ובעל 12 שנים של ניסיון בתחום.

מה ניתן לעשות?

התשובה הפשוטה היא לייצר מקורות הכנסה נוספים. בפועל זה לא פשוט ודורש לימוד והתמקצעות. דרך קורס שוק ההון של בן וסרמן תוכלו ללמוד כל מה שאתם צריכים כדי לייצר הכנסה נוספת או עיקרית מערוץ הכנסה שכבר שנים רבות נמצא בטופ 5 אפשרויות ההכנסה המובילות של יזמים ובעלי עסקים וצריך להיות גם ברשימה שלכם. כיום אי אפשר להסתמך על ערוץ הכנסה אחד, בטח שלא רק על עבודה כשכיר ובוודאי שלא במקצועות שהAI עשוי להחליף אותם בקרוב. לכן חשוב יהיה לייצר הכנסה נוספת. תוכלו להצטרף לאחד הלייבים הקרובים של בן באינסטגרם שישמח להציף לכם את העבודה בשטח בלייב ללא מסכות וללא אשליות.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here