קרדיט canva

דרך נהדרת לטייל עם הילד שלכם בצורה נוחה ונפלאה זה באמצעות עגלת תינוק קלה אשר הינה נוחה  במיוחד, כמו כן עגלת התינוק הקלה שלנו הינה ניחנת במגוון יתרונות עיקריים והם:

  • משקל- משקל העגלה קל במיוחד, כך שאפשר לקחת אותה ממקום למקום בנוחות מרבית, וכן הינה קלה לנשיאה.
  • קיפול- באמצעות קיפול קל ונוח של העגלה תוכלו להכניס אותה לתא המטען ולמעשה להתנייד בצורה נוחה עם העגלה.
  • גלגלים- הגלגלים הינם נוחים מאוד וקלים מאוד וזאת משום שחומרי הגלם הינם ברמה הגבוהה ביותר שיש.
  • ריפוד- התינוק שלכם ייהנה מריפוד ברמה הגבוהה ביותר וריפוד נוח אשר יעזור לו להירדם בקלות יתרה, וכן יאפשר לו שכיבה נוחה במיוחד בעגלה, יחד עם מנגנוני בלימת זעזועים איכותית.

לשם רכישת עגלת תינוק קלה תוכלו לפנות אלינו לחברת בקי בייבי ונדאג עבורכם לשירות הטוב ביותר בכל הנוגע למוצרי תינוקות. חברתנו מתמחה בייבוא של מוצרי תינוקות על כלל צורותיהם בין אם זה עגלות, עריסות, טרמפולינה, משחקים, ועוד. כמו כן החברה שלנו הינה בעלת ניסיון של יותר מ20 שנים בתחום התינוקות והינה מביאה לארץ את המותגים הטובים ביותר בעולם. באתר ביבי בייבי תוכלו למצוא מגוון מוצרים ממותגים כמו: בבהקאר, רהיטי טראמה, מיניגו, מוצרי מאסטלה ועוד.

מקום שכיבה נוח במיוחד

אחד מן מוצרי השכיבה הנוחים במיוחד לתינוקות זהו כמובן טרמפולינה נדנדה אשר הינה אחד הכלים הנוחים ביותר עבור התינוק שלכם. כמו כן אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי טרמפולינות, אשר הינן בטוחות במיוחד ויכולות לשהות במגוון מצבי שכיבה, וכן גם תוכלו לבצע איתן מגוון פעולות כמו למשל מצבי הרגעה ועוד. כמו כן הטרמפולינות שלנו מגיעות באיכויות שונות ובגדלים שונים ויכולות להתאים למגוון גילאים של התינוקות שלכם.

משחק מושלם לתינוקות

בריכת כדורים מבד הינה אחד מן המוצרים הטובים ביותר עבור הילד שלכם, שכן באמצעות כך שהילד שלכם יוכל ליהנות מכ30 כדורים בבריכה הוא יוכל ליהנות גם מאוניברסיטה כיפית וגם תוכלו לתחום למעשה את המשחק של הילד למקום נוח ומרווח מספיק. חברת בקי בייבי בעלת אתר ביבי בייבי, מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות יותר מ20 שנים ומקפידה להביא את המוצרים האיכותיים ביותר שיש. כמו כן המוצרים שלנו הינם מתאימים לילדים מגיל 0 ועד גיל 6 והינם באיכות הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים והזמנות מוצרים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-5425369 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here