קרדיט freepik

אחד מסוגי המיטות המושלמות ביותר והמדהימות ביותר אלו הן מיטות מרופדות אשר הינן מכוסות בריפוד מפנק ומושלם. כמו כן למיטות המרופדות ישנן מגוון יתרונות על פני המיטות האחרות ואלו הן היתרונות שלהן:

  • סוג ריפוד- תוכלו לבחור במגוון סוגי ריפוד איכותיים כמו למשל ריפוד משי או כותנה או מאריגים מלאכותיים אשר יעניקו לכם נוחות מקסימלית ומדהימה.
  • עיצובים מיוחדים- תוכלו ליהנות ממגוון עיצובים מיוחדים ומושלמים אשר יתאימו לכל חדר שינה בצורה הכי מדהימה שיש וכן באופן איכותי ביותר.
  • מחיר משתלם – המחיר של המיטות המרופדות שלנו הינו משתלם במיוחד ותמורת המיטה תקבלו תמורה מדהימה, שכן המיטה הינה נוחה במיוחד והינה גם יפה במיוחד, וזאת באמצעות כך שאנו עובדים עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש.
  • צבעים- תוכלו ליהנות במיטות במגוון צבעים מושכים ומעניינים אשר יתאימו בצורה נהדרת לחדר השינה שלכם ויעניקו לכם שינה נעימה וגם עיצוב מושלם לחדר השינה.

לשם רכישת מיטה מרופדת תוכלו לפנות אלינו לסליפ ספא אשר הינו עסק משפחתי אשר הוקם לפני 20 שנים בשנת 1993. העסק שלנו התחיל כמכירה של מוצרי יד שנייה ולאט לאט התחלנו להכניס מוצרים חדשים עד שהיום אנחנו מוכרים ומשווקים רק מוצרים חדשים. אנו מתמחים במזרונים, שידות, מיטות, ספות אירוח, ועוד מגוון מוצרים ברמה הכי גבוהה שיש ותוך הקפדה על עיצובים מיוחדים.

לישון באיכות

על מנת לשמור על עמוד השידרה במהלך השינה שלכם וכן לישון בצורה טובה ואיכותית, אתם חייבים שיהיה ברשותכם מזרנים אורטופדיים אשר דרכם תוכלו לישון כמו שתמיד חלמתם ובצורה הכי נוחה שיש, ולא רק נוחה אלא גם באופן הכי בריא עבורכם. המזרן האורטופדי שלנו יעניק לכם שינה אופטימלית ובריאה יותר וזאת משום כך שאנו מבלים שעות רבות בשינה. כמו כן אנו נדאג להתאים עבורכם את המזרן האורטופדי בהתאם לתקציב שלכם ולמען הנוחיות המקסימלית של הלקוחות שלנו. בנוסף לתמיכה בגב שלכם המזרן יעניק תמיכה נכונה לאגן וכן גם לצוואר כך שתוכלו ליהנות לראשונה בחייכם משינה טובה, בריאה ואיכותית.

לשבת בכיף ובנוחות

דרך נהדרת ליהנות גם מספה מושלמת וגם ממיטה זה באמצעות ספות אירוח איכותיות אשר דרכן תוכלו גם לשבת בכיף ולצפות בטלוויזיה וכן גם לפתוח אותן במידת הצורך למיטה רחבה וגדולה וכמובן נוחה במיוחד, הספות שלנו בסליפ ספא הינם ברמת גימור הכי גבוהה שיש וכמובן בהתאם לתקציב הלקוח שלנו. לפרטים נוספים והזמנות חייגו אלינו במספר הטלפון: 054-9089227 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here