קרדיט לתמונה: thermobox.co.il

הכל הרבה יותר קל בימינו כשיש חומרים טובים שאפשר לייצר מהם כל מה שנדרש והיה חסר עד היום, במיוחד כשמדובר בתרבות שחיה על משלוחי מזון, גם פרטיים וגם מוסדיים. אין היום מסעדה או מטבח מוסדי שיכולה לוותר על אמצעי שינוע מזון מתוחכמים יותר מאשר צידניות תרמיות רכות. היום זה כבר פחות משתלם להתפשר על אפשרות לשלוח מנות גורמה אפילו, כשיש ארגזי שינוע למזון שמגינים על המנות ומונעות כל תזוזה או בעיה כלשהי. זאת הסיבה שיש כל כך הרבה מסעדות שמוכנות לשלוח משלוחי טייק אוויי גם כשמדובר במנות מורכבות, משום שיש היום אפשרויות שינוע מתוחכמות שמתאימות לכל סוג של מזון. אין יותר בעיות של מזון נשפך, של נוזלים שנשארים מחוץ לאריזה, של מנות שמתפרקות ונמעכות. יש היום ארגזים חכמים שמיוצרים מחומרים מתקדמים של חברת טרמובוקס והם יכולים לגרום לכך של סוג של מזון יגיע בשלום ליעדו ומבלי לגרום לעגמת נפש ולהפסדים כספיים. חברת טרמובוקס משווקת ומציעה לכם את הארגזים החכמים והמושלמים האלה בדגמים שונים שיתאימו לכל סוג של משלוח ולכל מטרה למען הלקוחות שלכם.

לשנע גם מזון מיוחד למסיבות

מסיבות ואירועים שנערכים בכל מיני מקומות ומחייבים מזון מיוחד שיש לו גם דרישות מיוחדות בשינוע ובאחסון היו תמיד נקודת התורפה של שירותי קייטרינג למיניהם. גם מסיבות חתונה שנערכות בחוץ, בשמורות ובאתרים מיוחדים, גם מסיבות יום הולדת הכי מפתיעות שרוצים לפנק בהן בעוגה בצורה מיוחדת ולא שגרתית. כל אלה מחייבים גם שינוע מיוחד שלוקח בחשבון את הגודל והגובה ובעיקר את הרגישות של עוגות, משקאות וקינוחים מיוחדים לאירועים כאלה בדיוק. לכן, גם בשביל זה מצאו פתרונות מעולים בצורת קופסא לעוגה גבוהה, שבה יכולים להכניס כל עוגה בכל גובה ולשנע אותה מבלי שתיפגע בדרך ותאבד את הצורה שלה.

החשיבות של אריזה ואחסון נכון

מזון מגיע למקומות של הלקוחות בצורות שונות לאחר שעות של נסיעה והובלה. לא תמיד הם מגיעים למקום קרוב למטבח שבו בישלו אותו ולכן הוא חייב להיות מאוחסן בתנאים נאותים שימנעו ממנו חשיפה לכל מאפיין כמו קור או חום, קרינת אולטרה סגול, חומרים שונים ואדי בנזין ברכב שמסיע אותו ועוד. קופסאות למשלוחים חייבות להיות אטומות לחלוטין והיגייניות. לכן, חברת טרמובוקס שמחה להעמיד לרשות הלקוחות שלה את המגוון הטוב ביותר שיש לקופסאות וארגזי אחסון ושינוע לענף המזון, שיכול כעת ליהנות מפתרונות מצוינים ללקוחות.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here