טכנאי מערכות סולאריות

התקנה מקצועית של מערכות סולאריות מבטיחה שלא יהיו תקלות רבות. מערכות סולאריות מסוגלות לתפקד ללא תקלות במשך 30 שנה. תיקון מערכות סולאריות בכל סוג יש לבצע באמצעות טכנאי מערכות סולאריות עם התמחות מתאימה. חברת אור-סולר רואה בהתייעלות אנרגטית מטרה, החברה מתאימה לכל לקוח פתרונות חשמל מתקדמים במטרה לחסוך כסף ולצמצם את הצריכה. עם מערכת סולארית אתם משלמים הרבה פחות בעבור החשמל ללא צמצום צריכה. זקוקים לטכנאי אמין ומקצועי שמכיר היטב מערכות סולאריות? חייגו עכשיו אל אור-סולר ולא תתאכזבו.

טכנאי מערכות סולאריות לתחזוקה נכונה

אדם חכם יודע להקפיד לבצע תיקונים רק עם טכנאי מערכות סולאריות שיש לו ניסיון ויידע מתאים, אדם פיקח יידע מראש להשקיע בתחזוקה נכונה של המערכת הסולארית במטרה למנוע תקלות. תחזוקה נכונה של מערכת סולארית בהתאם להנחיות היצרן כוללת ניקוי יסודי של המערכת. תפעול תקין של מערכות סולאריות מחייב אותן להיות נקיות. הזמנת טכנאי מערכות סולאריות לטובת ניקוי הלוחות מומלצת פעמיים בשנה. בעונת החורף הגשם שוטף את הלוחות. חשוב להבין שלכלוך או אבק שמצטברים על הלוחות מגבילים את היכולת שלהם לקלוט כמות מקסימלית של אנרגיה מהשמש. מערכת סולארית מלוכלכת תהיה הרבה פחות יעילה.

את ניקוי הלוחות הסולאריים נבצע בעונת החורף באמצעות הגשם ובעונת הקיץ באופן יזום. טכנאי מערכות סולאריות מנקה בקיץ את הפאנלים הסולריים ומשפר כך את קליטת האנרגיה. אם יש אצלכם יונים באזור הגג חשוב למהר לנקות את הלשלשת שלהם מהקולטים. במידה ולא תעשו זאת תגלו שרמת החומציות בלשלשת היונים מזרזת תהליכי קורוזיה.

מדוע חשוב להזמין טכנאי?

עבודה בגובה הופכת גם פעולות פשוטות כמו ניקוי לוחות סולאריים לעבודה מורכבת ומסוכנת. למען הבטיחות שלכם נמליץ שלא לבצע באופן עצמאי כל פעולת תחזוקה או תיקון במערכת הסולארית. רק לטכנאי של מערכות סולאריות יש את הציוד המתאים, הניסיון והידע. שטיפת מערכות סולאריות כדאי לבצע עם מים מסוננים בכדי לצמצם הצטברות של חלודה או קורוזיה. לתיקון כל סוגי התקלות ותחזוקה מערכות סולאריות חייגו עכשיו אל חברת אור-סולר ותיהנו ממענה סבלני ומחירים הוגנים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here