קרדיט - pixabay

אחרי שנים רבות בהן אנחנו רואים מינימום השקעה בתחום הבטיחות באזור העבודה המתבטא בטרגדיות רבות מספור שעלו בחיי אדם מדי שנה, בשנים האחרונות השינוי בא לידי ביטוי גם בחקיקה אבל גם במעשים בשטח- מנהלים רבים מבינים עד כמה חשובה העבודה עם חברה מקצועית לבניה, הכשרה וחידוד של נהלי בטיחות כמו חברת י.א.ש פרויקטים ובטיחות בע"מ, והם עושים את מירב המאמצים כדי ליצור תוכניות בטיחות המותאמות במיוחד לאנשי הצוות בעסק שלכם.

ניהול סיכונים תוך שמירה על דרישות החוק

ברמה העקרונית, בטיחות באתר העבודה שלכם היא שגרת ניהול סיכונים שאתם חייבים לקחת בחשבון על מנת להציל חיי אדם. למשל, אם כחלק מתהליך העבודה עליכם להעלות עובדים לעבודה בגובה רב, ביצוע הדרכה בגובה וחידוד נהלי בטיחות מבעוד מועד יצמצם את טווח הטעויות של העובדים ויאפשר לכם להיות רגועים כאשר הם מבצעים עבודות מורכבות בגובה. כשאתם בוחרים קורסים איכותיים והכשרות ממוקדות בתחום הבטיחות, אתם למעשה עושים את כל הפעולות הנדרשות בשביל לאפשר לצוות שלכם לעבוד בסביבה בטוחה ורגועה יותר.

יצירת מערכת הכשרה לעובדים בכל השלבים

בעלי עסקים רבים או מנהלים בחברות בהן יש סיכון ממשי לחיי העובדים במהלך ביצוע תפקידם במידה והם לא שומרים על שגרת עבודה בטוחה, וודאי מבינים עד כמה חשוב שיהיה במקום העבודה בשעות הפעילות מומחה או ממונה בטיחות מוסמך. לשם הכשרת עובד ממונה, עליכם להזמין קורס ממונה בטיחות לצוות הבכיר ולקבוע איזה עובד יהיה ממונה הבטיחות שיהיה נוכח בכל משמרת שנכנסת לאתר העבודה שלכם.

תכנון לטווח ארוך של סביבת העבודה

יש מגוון רחב של קורסים המכשירים ממוני בטיחות, ולכל קורס יש את תחום ההתמחות שלו. לניהול נכון בטווח הארוך של העסק שלכם אתם יכולים לבנות צוות נאמני בטיחות על בסיס קורס ממונה בטיחות אש או קורס ממונה בטיחות כללי, וכך תהיה לכם את ההזדמנות לאפשר לצוות שלכם תמיד להיות בטוחים ומוכנים להתמודד עם כל אירוע. על פניו, זוהי החלטה טובה, אבל כדי להבטיח שאתם מצליחים לנצל את התכנים בקורס ולמקד אותו ככל האפשר, כדאי לעבוד עם יועצי בטיחות פרטיים כדי לתכנן את צרכי ההדרכות לעסק שלכם.

כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב זה הוא לפנות לאנשי הצוות המקצועיים של חברת י.א.ש פרויקטים ובטיחות בע"מ, ואנחנו נבטיח לכם את הליווי הצמוד והאישי, את הידע ואת הניסיון, הכל כדי לייצר חוויית עבודה בטוחה שמתאימה לעולם המודרני. לפרטים נוספים וליצירת קשר 086767410.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here