הדרך האידאלית לקבל משכנתא בתנאים הטובים יותר

הלוואת המשכנתא שלכם תקבע את תזרים המזומנים שלכם בשנים הקרובות, ואם תפעלו נכון תוכלו לבצע בה שינויים, להגדיל את הסכום הכללי ולשפר את התנאים שלכם. אז לפני שאתם ממהרים לחתום על הלוואה גדולה ויקרה במיוחד, אולי הגיע הזמן להכניס לתמונה יועץ מומחה שיעזור לכם להבין את המשמעות הכלכלית של כל צעד אפשרי. איך בדיוק עושים את זה? התשובות לפניכם.

לפני שלוקחים משכנתא – מתייעצים

אם אתם ניצבים כעת במרחק צעד אחד קטן מהמשכנתא המיוחלת, זה בדיוק הרגע הנכון לפנות ליועץ שיעזור לכם לקבל החלטות בצורה טובה יותר. בעבודה עם יועץ משכנתאות מומלץ תוכלו להבין את כל החלופות, להשוות בין הצעות שונות ולתכנן בקפידה את הצרכים הכלכליים שלכם בשנים הבאות. יועץ המשכנתאות שלכם שם כדי לעזור לכם להבין את המשמעות של כל מסלול, את ההשפעה שלו על תזרים המזומנים שלכם ואת המחיר שתשלמו לאורך הדרך. אז לפני שתעשו את הצעד הגדול הזה רצוי להתייעץ עם גורם מקצועי, ועם הניסיון הרב של אריאל אחון תוכלו לקבל החלטות יעילות וחכמות הרבה יותר.

ייעוץ לקראת מיחזור המשכנתא  

הלוואת המשכנתא שלכם היא אולי הלוואה לטווח ארוך שתפרעו במלואה רק בעוד 20 או 30 שנים, אבל זה לא אומר שלא תוכלו לבצע בה שינויים מהותיים כבר במהלך הדרך. למעשה, כדי להוזיל את עלות ההלוואה הזו כדאי להכיר פתרון יעיל למדי: מיחזור משכנתא. הרעיון שעומד מאחוריה פשוט יחסית, ובאופן כללי תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף אם תפעלו בזהירות ותבצעו את השינויים הדרושים כדי לשנות את גובה ההחזר החודשי (בהתאם ליכולת הכלכלית שלכם) ולשפר את התנאים הקיימים. גם כאן אפשר ומומלץ להיעזר בשירותיו של יועץ המומחה במשכנתאות בכלל, ובמיחזור בפרט.

לפני שמחליטים: מחשבים

בין אם אתם מתכננים ליטול משכנתא ראשונה או לבצע מיחזור למשכנתא הקיימת, רצוי להבין את המשמעות הכלכלית ולהכיר לעומק את המספרים. אתם לא צריכים לעסוק בניחושים, כמובן, שכן לחישוב מיחזור משכנתא מחשבון פשוט ומקוון יעזור לכם הרבה יותר. עם יועץ משכנתאות מקצועי ומומחה כמו אריאל אחון, זה שמביא עד אליכם את הידע ואת הניסיון, תוכלו לעשות את זה באופן יעיל ומדויק, לתכנן את המהלכים שלכם בצורה נכונה ולהימנע מכל הטעויות היקרות ביותר. כדי לבחון את כל האפשרויות שלכם אתם מוזמנים ליצור עמו קשר כבר עכשיו באתר  www.arielmash.com או בטלפון 054-2668566.

הכתבה נכתבה בשיתוף  אריאל ייעוץ משכנתאות ופיננסיים

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here