מקור: depositphotos

מדי כמה שנים יוצאת לשוק, מערכת שאמורה לספק כלים לעסקים גדולים או קטנים, בתחומים שונים, במטרה לעזור להם להתנהל ולעבוד בצורה נכונה וחכמה. לעיתים מדובר במערכות, תוכנות שמספקות שירות עבור העסק בתחום אחד, ספציפי, ולעיתים מדובר בתחומים הרבה יותר נרחבים.

כך למשל מערכת של חברת  SAP One . מדובר במערכת שמאפשרת לבעל העסק ולעובדים, לשלוט על כל מה שקורה תחת מערכת אחת. במקום לעבוד עם שורה של מערכות שונות, מערכות שמתבססות על פונקציות ופרמטרים שונים, מערכות שאינן בהכרח מסונכרנות זו עם זו, הרי שמערכת זו כוללת את כל מה שהעסק צריך, כל מה שנדרש בשביל לשלוט ולנהל אותו, והכל תחת "קורת גג אחת".

מערכת סאפ SAP ONE היא מערכת ייחודית, פשוטה ונוחה, שמאפשרת לנהל עסקים קטנים ובינוניים, באמצעות כלי פשוט אשר אפשר להטמיע אותו במחשבים של העסק, אך גם במכשירי סלולר וטאבלט. בית עסק שמחליט להטמיע את המערכת הזאת, יכול לנהל אותו מכל מקום, בכל שעה, ולדעת כל מה שקורה בעסק ללא שום בעיה.

לפני שנציג את כל מה שיש במערכת, חשוב לציין, אם אנחנו רוצים לעבוד נכון עם המערכת, הרי שעלינו לא רק להטמיע אותה בעסק אלא אנחנו צריכים גם להדריך את העובדים שלנו כיצד לעבוד עליה, על מנת שיוכלו להשתמש בכל הפרמטרים בצורה נכונה ולהפיק את התועלת המרבית ממנה. צריך להדגיש כאן, כשאנחנו מטמיעים את המערכת הרי שאנחנו יכולים לקבל הדרכה מלאה עליה, על הפונקציות ועל האפשרויות השונות שנמצאות בה.

מה כוללת המערכת

מערכת  SAP One Business , כוללת למעשה את כל מה שהעסק צריך מכל היבט אפשרי. למשל, המערכת כוללת את כל מה שקשור לנושא של מכירות, קשרי לקוחות, CRM, כספים, הנהלת חשבונות, רכש, מלאי, לוגיסטיקה של העסק, ייצור, שירות, ועוד. המערכת מאפשר לספק דוחות על כל פעילות העסק מכל היבט ומכל נקודה, המערכת מאפשרת להציג נתונים על כל פעולה ופעולה, על כל פרט ופרט, המערכת גם מאפשרת לנו לבצע השוואות בין הנתונים השונים, השוואות שיאפשרו לנו לקבל תמונת מצב מלאה על מה שמתרחש בו בכל שלב ושלב.

חשוב לומר עוד, המערכת יודעת לעשות לוקאליזציה, כך שהיא מותאמת לכל מדינה ומדינה בה העסק פועל, על פי השפה ועל פי נתונים אחרים, כולל נתונים כספיים, וכאמור אפשר להשתמש במערכת זו גם במחשבים, גם במכשירי סלולר וגם בטאבלט. כיום, אפשר להשתמש במערכת גם דרך שירותי ענן, כך שאפשר לעבוד איתה מכל מקום בצורה נוחה ופשוטה, והמידע נשאר מגובה, מאובטח, מבלי לחשוש שמשהו יקרה לו.

לסיכום, זו מערכת אפקטיבית ונכונה עבור כל בית עסק, קטן או בינוני, שמחפש דרך כיצד לעבוד עם כלי אחד שמכיל את כל המידע.

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here