מתנפחים לימי הולדת

מחפשים אחר אטרקציה שווה ליום ההולדת של ילדכם האהוב? הזמינו לו מתנפחים לימי הולדת ולא תתאכזבו, והוא כמובן יזכור את המסיבה שלו כאחת ממסיבות יום ההולדת הכי כיפיות ומיוחדות שהיו לו. מתנפחים הם אטרקציה נהדרת שכל הילדים אוהבים במיוחד, מכיוון שניתן לקפוץ, לשחק ולהשתולל עליהם ללא הפסקה ובביטחון מלא.

כדי לעשות לכם מעט סדר בדברים לפני שאתם מזמינים את האטרקציה הזו למסיבה שמתקרבת, הכנו עבורכם מספר רעיונות והמלצות שכדאי שתכירו בנוגע להזמנת מתנפח ליום הולדת:

סוגי מתנפחים מומלצים

כיום ניתן למצוא מגוון ענק של מתנפחים מסוגים שונים. חשוב שתבחרו את המתנפחים על פי התאמה לגילאי הילדים המשתתפים במסיבה, וגם על פי גודל המקום בו הם יוצבו. ישנם מתנפחים המציעים מגוון משחקים ופעילויות שניתן לעשות עליהם כמו מגלשה מתנפחת, בריכת כדורים, גשר חבלים, טיפוס ועוד.

מומלץ לבחור ספק המציע הזמנת חבילה מיוחדת לימי הולדת, שכך במחיר אחד כללי תוכלו לקבל כמה מתקנים של מתנפחים מסוגים שונים, ועוד מגוון של מתקנים ופעילויות שילדים אוהבים כמו משחקי ג'ימבורי, משחקי לוח ועוד.

מתנפחים רטובים לעונת הקיץ

סוגים נוספים של מתנפחים המומלצים במיוחד לימי הולדת שמתקיימים בקיץ, הם מתנפחים רטובים שניתן לשלב אותם עם משחקי מים מרעננים. ניתן למצוא מתנפחים גדולים הניתנים להצבה בתוך בריכה ביתית או בריכה מושכרת, כך שהילדים יוכלו ליהנות מהמשחק של המתנפחים וגם מקפיצה אל תוך הבריכה. בריכות אלו לרוב מגיעות עם מגלשות בגדלים שונים, כך שהילדים יכולים להתגלש על גבי המגלשה ישירות אל תוך הבריה.

ישנם גם מתנפחים רטובים שניתן להציב בחצר או מקום פתוח, והם כוללים גם בתחתית המגלשה הרטובה בריכה קטנה עם מים אליה הילדים יכולים להתגלש. לילדים מעט יותר גדולים, ניתן למצוא מתקנים מתנפחים המשלבים פעילות ספורטיבית עם מים, כמו משטח מתנפח המכיל מים רדודים עליו הילדים יכולים לשחק משחקי כדור כמו כדורגל, כדורסל ועוד.

דברים שכדאי לדעת בנוגע למתנפחים

אין ספק כי מתנפחים הם אטרקציה מומלצת ואהובה במיוחד על ילדים, במיוחד אם הם חלק ממסיבת יום הולדת. אך בטרם תזמינו מתנפחים למסיבה, חשוב לדעת מספר דברים בסיסיים על הצבת המתנפחים במקום המסיבה כך שהם יעניקו חוויה מיוחדת לכל הילדים.

מכיוון שהמתנפח הוא אביזר שצריך לנפח מראש, יש צורך לחבר אותו לנקודת חשמל כדי שמנגנון הניפוח שלו יעבוד באופן רציף במהלך כל המסיבה. לכן, אם תכננתם להזמין מתנפח אחד או יותר למסיבה, וודאו כי במקום קיימים נקודות חשמל מספיקות לכל מתקני המתנפחים, או שתוכלו להציב במקום גנרטורים ניידים שיספקו את החשמל הדרוש. למתנפחים רטובים הפועלים על מים, יש צורך גם בחיבור למים נוסף על החשמל. לכן מומלץ לוודא גם את הנושא הזה בהזמנת מתנפחים רטובים למסיבת יום ההולדת.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here