קרדיט Canva

העור הוא אמנם מעטפת עמידה מאוד (אין אף מעטפת שמחזיקה מעל 80 שנה!) אך ככל שהעור עמיד, עדיין הוא מתקמט, נהיה נפול ומקבל מראה  עייף עם השנים. אם בעבר הטיפול בעור עייף ונפול היה ניתוח ולאחר מכן הזרקות ומילויים, היום יש שיטות חדשות עוד יותר שלא מצריכות ניתוח או הכנסת חומרים לגוף. שיטה מתקדמת כזו היא פלזמה. חשוב קודם כל להדגיש שבחיפוש טיפול בפלזמה בחיפה או בכל אזור אחר חשוב לבדוק שאותה קוסמטיקאית היא פרא רפואית ומוסמכת לטפל בשיטה זו. טיפול בפלזמה נעשה בעזרת מכשיר לוקסוס פלזמה ליינר. נוצר מטען חשמלי בשם אנרגית פלזמה בין העור לבין קצה המכשיר הוא זה שיוצר את כיווץ והידוק סיבי העור. בעזרת שיטת הפלזמה נעשים מגוון טיפולים כמו הרמת עפעפיים, החלקת קמטים מעל השפה, העלמת שקיות מתחת לעיניים ועוד.

למצוא את הקוסמטיקאית לפנות אליה בכל רגע שתצטרכו

בגיל ההתבגרות ישנו פרדוקס מבחינת המראה החיצוני. מצד אחד זהו הגיל בו המראה החיצוני הוא קריטי במיוחד (הוא חשוב בכל גיל אך בגיל זה הוא בשיא) ומצד שני זהו זמן בו ישנה פעילות הורמונלית מוגברת, מה שיוצר את התופעה הלא ממש נעימה של פצעי בגרות או אקנה. היום אפשר למצוא טיפול באקנה בצפון או לפי אזור מגוריכם שהוא מתקדם, יעיל ולא דורש הכנסת חומרים מיותרים לגוף. חשוב למצוא קוסמטיקאית פרא רפואית המורשית ומוסמכת לטפל בשיטות מתקדמות כמו פרקשנל ופלזמה הטובה גם לטיפול באקנה, פילינג ירוק ושיטות מתקדמות אחרות. אם הקוסמטיקאית מציעה טיפולים נוספים כמו הסרת שיער, עיצוב גבות בשיטת השערה ועוד- בכלל זכיתם בכתובת לפנות אליה לאורך זמן.

שיטות טבעיות ומתקדמות למראה עור זוהר ורענן

כאמור, היום יש שיטות מתקדמות יותר להיטיב עם העור ולתת לו מראה רענן וקורן ממש. פילינג כפי שהיה מוכר עד היום הוא שיטה מוכרת שנחשבת יעילה אך החיסרון שלה הוא בשימוש בחומרים כימיים חזקים. היום ישנו פילינג ירוק שפועל באותה צורה באמצעות קילוף שכבות העור העליונות אך החומר בו משתמשים מורכב מתמציות של 12 צמחים, חומר טבעי לגמרי ולא חומר כימי חזק. עדיין, בחיפוש טיפול פילינג ירוק בחיפה ובכלל יש לוודא שאותה קוסמטיקאית היא פרא רפואית ומוסמכת לכך, או במילים אחרות: אל תנסו את זה בבית, זוהי שיטה הדורשת ידע והסמכה מקצועית.

רוחל'ה הוא מכון קוסמטיקה מתקדם בחיפה של  הקוסמטיקאית הפרא רפואית רחל בן אייר, שהיא בעלת ניסיון רב במגוון שיטות, כולל שיטות מתקדמות כמו פלזמה, פילינג ירוק, גלי רדיו ועוד. היא מציעה גם טיפולי אסתטיקה. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here