קרדיט canva

כמה פעמים יצאתם עם החברים לבר, פאב או מסיבה ושתיתם ללא גבול אלכוהול? קרה שאיבדתם אתם תחושת הזמן, השליטה ואתם מרגישים בתחושה ריחוף מדהימה. הרבה צעירים ומבוגרים צורכים אלכוהול בדיוק בדרך הזו. אך מה קורה כשההתנהגות הזו חוזרת שוב ושוב, באירועים נוספים ואף לבד? במידה ואתם שמים לב כי השימוש באלכוהול הופך להיות חלק משגרת היום יום שלכם, כדאי לכם לחשוב על טיפול בהתמכרות לאלכוהול. זוהי לא בושה, אלא מקום לקחת אחריות על החיים והבריאות שלכם. מרכז הגמילה "רוח בכפר" יכול לסייע לכם בתהליכי ההתמכרות שאתם מתמודדים איתם, להציע לכם אפשרויות טיפול שונות ולאפשר לכם לעבור גמילה במקצועיות, נוחות מקסימלית ובמקום שהוא כמו משפחה.

איך מתבצע הטיפול בהתמכרות לאלכוהול?

הטיפול בהתמכרות לאלכוהול מתבצע בהדרגה, בדיוק כמו הטיפול בהתמכרויות אחרות. מה הכוונה? כאשר המכור לאלכוהול מתחיל תהליך גמילה, הוא לא מסוגל לעשות אותו באופן מידי אלא במדרגות. בכל פעם תהיה גמילה מסוג אחר, מכיוון שלכל הליך יש גם תופעות לוואי איתם הוא צריך להתמודד. ובכל שלב תופעות הלוואי משתנות, מחמירות או הופכות לקלות יותר. לכן ההמלצה היא לפנות למרכז גמילה שיסייע לכם לבנות את המסלול הזמנים המתאים ביותר, כדי שתוכלו לשלוט בתהליכי הגמילה ולעשות אותם בצורה הדרגתית ונכונה לכם.

מתחילים בטיפול

אחרי שעברתם את תהליך ההבנה כי אתם זקוקים לטיפול בהתמכרות לאלכוהול כעת מה שחשוב לכם לברר הוא לגבי מרכז גמילה שיתאים לכם ולתהליך שאתם רוצים לעבור. היום יש מגוון מרכזי גמילה שונים שיכולים לתת לכם מענה טיפולי בעזרת שיטות הטיפול השונות. המטפלים המקצועיים יוכלו למצוא לכם את סוג הטיפול המתאים לכן, וביחד תתחילו לבנות תכנית הדרגתית של גמילה. איך תדעו מהו המרכז הגמילה המתאים? תתחילו בבירור לגבי המלצות ואנשים שסיימו תהליך גמילה ואיך הם הרגישו לאורך הדרך. לאחר מכן, תבדקו לגבי סוגי המטפלים, שיטות הטיפול, כמה זמן הגמילה עשויה לקחת ועוד.

לסיכום, מרכז הגמילה "רוח בכפר" מציע שירותי טיפול לאנשים שהתמכרו לסמים והזדקקו לגמילה. הוא בעל ניסיון וותק רב וליווה לקוחות רבים בתהליכי גמילה שונים מתחילת הדרך ועד לסופה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here