קרדיט canva

כל מה שרציתם לדעת על מטפסים תעשייתיים

מקצועו של מטפס תעשייתי הוא לבצע תיקונים, התקנה, וכל עבודת תחזוקה בגובה. לרוב עבודות אלו קשורות גם לניקיון של חלונות וחזיתות, צביעה של בניינים, איטום בניינים, טיח. כמו כן, מטפסים תעשייתיים מתקנים, מתקינים ומפרקים ציוד המותקן בגובה, למשל שלטי פרסום, מנורות וכו'. הם גם מבצעים גיזום עצים בגובה.

העבודות המפורטות יכולות להיעשות על ידי מומחים פרטיים, אך לעתים קרובות הרבה יותר מטפסים תעשייתיים עובדים בחברות המספקות שירותים לתיקון, תחזוקה של מבנים, התקנה ושירותים אחרים הקשורים איכשהו לתפעול של מבנים רבי קומות ועבודות בגובה.

יתרונות וחסרונות של המקצוע

סנפלינג תעשייתי מתבצע בתנאי עבודה קשים ולעיתים מסוכנים. בנוסף לגובה הרב מדובר במשבי רוח חזקה, גשמים ושמש קופחת. ישנן תקנות לעובדי סנפלינג תעשייתי, לפיהן פשוט אסור לבצע עבודות, כמו ניקוי חלונות בגובה, בתנאי מזג אוויר מסוימים.

כדי לעבוד כמטפס תעשייתי, חשוב להיות מוכן היטב, זהיר ומדויק, מסוגל להגיב במהירות ובהתאמה למצבי חירום. סנפלינג תעשייתי הוא פעילות מסוכנת. תמיד קיים סיכון לפציעה או נפילה. בעת העבודה, חשוב מאוד להקפיד על כללי הבטיחות וכל הציוד הנדרש, כאשר הוא במצב תיקני.

עבודה בגובה לא יכולה להתבצע לבד. מטפסים תמיד עובדים רק בזוגות או בצוות בתורות כדי להגן זה על זה. כל מטפס חייב להיות מסוגל לעבוד בשיתוף פעולה כדי, במידת הצורך, להיות מסוגל לפנות עמית ולספק עזרה ראשונה.

עבודה בגובה דורשת ציוד מיוחד. ערכת הציוד כוללת קסדה, כפפות, רתמת חגורה, רתמת חזה, מושב, חבלים, הדק ומכשירים נוספים. סט הציוד התעשייתי חייב להיות מאושר על פי התקנים.

למי מתאימה העבודה בגובה?

לרוב, עבודות גובה מתאימות עבור אנשים שלא מפחדים מגבהים. הם הופכים את התשוקה שלהם לעבודה. מדובר במטפסי הרים, מטפסי סלעים, מטיילים מושבעים וכובשי ההרים. אבל לעבודה בסנפלינג תעשייתי, לא מספיק להיות מסוגל להתמודד עם פחד גבהים. זה גם דורש איזושהי התמחות בעבודה, כישורים מיוחדים שיש להשתמש בהם על בניינים גבוהים. המומחה חייב להיות מתקין מוסמך, צבעי, טייח, נגר, חשמלאי, רתך גז, גזם עצים וכו'. מומחים טובים עובדים בכמה כיוונים ויכולים לבצע מגוון עבודות. צריך להיות מסוגל להתמודד עם מגוון ציוד – ממכונת שטיפה בלחץ ועד למכונת ריתוך.

לעבודה מסוכנת בגובה, חשוב להיות מסוגל להעריך את המצב בצורה מספקת, להיות מאוזן והחלטי. צריך להיות מסוגל לעבוד בתנאים קשים ולדעת איך להתמודד עם מצבים לא שגרתיים. את כל התכונות החשובות הללו תמצאו אצל צוות המומחים של תל פז לגובה. בין אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון חלונות וחזיתות או לעבודות שיקום בטון, חברת תל פז לגובה הם הכתובת.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here