קרדיט לתמונות: https://www.yarokenergy.co.il/

על מחיר של התקנת מערכת סולארית ביתית לכלול גם את העלות של המערכת וגם את ההתקנה. אם החלטתם לרכוש את המערכת ללא התקנה יהיה עליכם לאתר בעצמכם טכנאי מורשה להתקנת מערכות סולאריות. תמחור מערכת סולארית ביתית נקבע על פי הגודל של המערכת, סוג הפאנלים, הממיר. ככל שהמערכת יותר גדולה המחיר שתתבקשו לשלם בעבור כל קילוואט קטן. הגודל של המערכת וטיב ההתקנה צפויים להשפיע על כמות החשמל שתצליחו לייצר. כל התקנה של מערכת סולארית מצמצמת את צריכת החשמל ותורמת כך לשמירה על סביבה ירוקה. אם שטח הגג שעומד לרשותכם מאפשר התקנת מערכת סולארית ביתית של 8 קילוואט או יותר – תצליחו ליהנות מתשואה של 10% ויותר.

יתרונות של מערכות סולאריות ביתיות

כיום כאשר המודעות לשמירה על הסביבה ושימוש באנרגיה ירוקה עולה הרשויות נדרשות לעודד מעבר לשימוש באנרגיה ירוקה. בהתאם, חברת החשמל מתבקשת לרכוש מכם את החשמל שאתם מייצרים. מערכת סולארית עצמאית מייצרת חשמל לצריכה עצמית של הבית כאשר את העודפים מוכרים לחברת החשמל. תכנון נכון של מערכת סולארית עצמאית מבטיח חשבון חשמל מינימלי. מערכת סולארית איכותית שמטופלת נכון מחזיקה מעמד יותר מ-20 שנה, אתם צפויים להחזיר את ההשקעה הכספית הכרוכה ברכישת המערכת ואף להרוויח. אם יש ברשותכם שטח גג מתאים להתקנת מערכת סולארית אל תפספסו את ההזדמנות לתרום לשמירה על סביבה ירוקה ובו זמנית גם להרוויח כסף.

איפה אפשר להתקין מערכת סולארית?

התקנת פאנלים סולאריים  אידאלית בעבור מבני תעשייה ומגורים שכוללים שטח גג גדול. אפשר וכדאי להתקין מערכת סולארית על גג בית, מפעל, מחסן, מבנה חקלאי, בניין משרדים. הבסיס לכל התקנת פאנלים סולאריים הוא שטח גג בגודל מתאים, חיבור שתואם את גודל המערכת, רישום של בעל המערכת כיצרן חשמל סולארי. נדרש שטח של 6-8 מ"ר לטובת התקנת מערכת סולארית של קילו וואט. ככל שהגג שברשותכם יותר גדול כך תוכלו להתקין מערכת גדולה ורווחית יותר.

כמה אפשר להרוויח ממערכת סולארית?

פרט לתרומה לשמירה על סביבה ירוקה נרצה גם להרוויח כסף במטרה להחזיר את ההשקעה. במטרה לחשב את הרווח שהמערכת צפויה להניב יש לחשב את כמות החשמל שהמערכת עתידה לייצר. יש לבצע חישוב על בסיס שנתי היות וקיימים חודשים שטופי שמש בהם המערכת תפיק כמות גדולה של חשמל לצד חודשים פחות מניבים. האקלים הישראלי מורכב ברובו מימים שטופי שמש כך שמערכות סולאריות מצליחות להניב רווח. חברת ירוק אנרגיה מהטבע מתמחה בפתרונות אנרגיה ירוקה עם דגש על מערכות סולאריות, אנרגיה מתחדשת, מערכות אגירה חשמל. אם אתם מחפשים צוות מקצועי, מיומן שמקפיד על שימוש בטכנולוגיה חדישה חייגו עכשיו אל חברת ירוק אנרגיה מהטבע.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here