קרדיט Canva

ככל שהעולם נעשה מודע יותר להגבלות תזונתיות ואלרגיות למזון, חשוב לתעשיית האירוח להסתגל ולספק אפשרויות מתאימות לכל האורחים. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי הצעת מגשי אירוח ללא גלוטן, הנותנים מענה לאנשים עם מחלת צליאק או רגישות לגלוטן. מגשים אלה הם הצעה חשובה לכל מלון או לינה וארוחת בוקר, מכיוון שהם מספקים אפשרות בטוחה וכוללת עבור אנשים שמעדיפים להימנע מגלוטן או חייבים לעשות זאת. על ידי הצעת אפשרויות ללא גלוטן, מלונות יכולים לתת מענה למגוון רחב יותר של אורחים ולהראות שהם קשובים לצרכיהם. בנוסף, אספקת מגשי אירוח עם מוצרים ללא גלוטן יכולה לעזור להגביר את שביעות הרצון והנאמנות של האורחים, מכיוון שהאורחים יעריכו את המאמץ הנוסף שנעשה כדי להתאים למגבלות התזונה שלהם.

תועלת בריאותית וכלכלית

מגשי אירוח ללא גלוטן צריכים לכלול מגוון אפשרויות כדי לתת מענה לצרכים והעדפות תזונתיות שונות. הם כוללים בעיקר: לחם ללא גלוטן, קרקרים וחטיפי גרנולה, כמו גם פירות טריים, יוגורט וגבינה. חשוב לוודא שכל הפריטים מסומנים בבירור נטולי גלוטן ואינם מעורבים עם פריטים המכילים גלוטן. זהו אינו רק מתן אפשרות בטוחה לאורחים עם הגבלות תזונתיות; אלא מדובר גם ביצירת חווית אורח חיובית., מה שיכול בסופו של דבר להועיל לרווחיות המלון ופרסומו.

מעבר לעניין ההימנעות מגלוטן, במיוחד בארץ ישנו פרמטר נוסף שרבים מחפשים במזון והוא כשרות ואפילו כשרות למהדרין. המונח "כשר מהדרין" מתייחס למזון העומד בחוקי התזונה של היהדות ומטופל לחומרה בכל מיני דילמות כשרות הנוצרות .הוא מהווה שירות חשוב לקהילות יהודיות בארץ וברחבי העולם, במיוחד לאירועים כמו חתונות, בר מצווה ואירועים  נוספים, זה מאפשר לאנשים ליהנות מאוכל טעים  שגם עומד בהגבלות הדתיות המחמירות.

כשרות מחמירה עם אינסוף גיוון וטעמים

אחד המאפיינים המרכזיים של קייטרינג כשר למהדרין הוא פיקוח קפדני על תהליך הכנת המזון. על המצרכים המשמשים להיות כשרים, וכן על כלי הבישול ומתקני המטבח לעמוד בתקני כשרות מחמירים. כמו כן, יש להכין ולהגיש את המזון באופן המונע כל אפשרות בה המזון הכשר בא במגע עם מזון או כלים שאינם כשרים. למרות ההנחיות המחמירות, הדבר לא מונע מהתפריט להיות טעים ומגוון. ממאכלים יהודיים עדתיים ועד מטבח מודרני יותר, לכולם יש ממה ליהנות. בית קפה Breadberry באור יהודה לא רק שמציע ונותן מאפים עוגות וקינוחים לאנשים רגישים לגלוטן אלא אף מרחיב את האופציות בהנגישו את כל המבחר המשובח שבידו  בכשרות מהודרת ולטובת כל סוגי האוכלוסייה! אז אל תתנו למאפים  הטעימים להתקרר מהרו והתקשרו לטלפון: 03-9621955 ותיענו בשמחה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here