קרדיט pixabay

התרבות השבטית, מעוררת סקרנות רבה בעולם המערבי מזה שנים רבות. התרבות האינדיאנית מזוהה עם החיבור לאדמה וליסודות הטבע, ועם תלבושות מרהיבות ומעוררות עניין. לא פלא, שכמעט כל אחד ואחת התחפשו במהלך חייהם לאינדיאנים. תחפושת אינדיאני ניתן ליצור במגוון דרכים, כאשר הרכיב המזוהה ביותר עם תחפושת זו הינו סרט נוצות. סרט זה ניתן ליצור בעזרת שני סוגים נפוצים והם נוצת האקל ונוצת קוק. נוצת ההאקל הינה ארוכה יחסית, ורכה להפליא. נוצת הקוק מאפשרת בחירה מנוצה קצרה ועד ארוכה. כובע האינדיאני יכול להיות גם הוא ארוך או קצר, ועל מנת ליצור כובע בעל מראה אותנטי, מוטב להשתמש בפרווה סינתטית. שוורץ פרוות הינה המובילה בתחום הפרוות הסינתטיות והתחפושות כבר למעלה מ-80 שנה. בעזרת השירות הייחודי אשר מעניקים תוכלו להתאים עבורכם את התחפושת האולטימטיבית.

יצירתיות בלתי מוגבלת

האפשרות להתחפש, מעניקה לנו הזדמנות יקרה מפז, לבטא את עצמנו מבלי להגביל את הדמיון. עבור אנשים רבים, פסטיבלים כגון הברנינג מן והמידברן הישראלי מהווים מרחב מלא יצירתיות, צבעוניות וביטוי עצמי. פסטיבל המידברן מתאפיין באג'נדה של קיימות, קבלה, קהילתיות וחיבור למדבר ולפשטות. תלבושות למידברן יכללו לרוב פרטי לבוש מוגזמים כיד הדמיון. תלבושות אלו נעות על השילוב בין אומנות וביטוי עצמי ולרוב יכללו אביזרים בולטים כגון פאות צבעוניות, נוצות, משקפיים וכובעים גדולים במיוחד, כנפיים ומסכות. חשוב לבחור בתלבושת נוחה אשר לא מגבילה תנועה, מאפשרת קלילות מרבית בעת הבילוי בפסטיבל. בתוך אירוע ייחודי זה, המאפשר שבירת שגירה והתנתקות ממוסכמות חברתיות, בחרו בתלבושת בעלת קונספט מרשים, המביא את עולמכם הפנימי החוצה.

שדרוג הופעה מחמם, נוח, אצילי ואקולוגי

השימוש בפרוות סינתטיות אינו שמור רק לתחפושות ופסטיבלים. מאז ומתמיד מעילי פרווה היוו סמל לפאר, מעמד ויוקרה. בשנים האחרונות, נראה שימוש נרחב במעילי פרווה סינתטיים, אשר מעבר לכך שהינם ניתנים לרכישה במחירים נגישים, אלו מאפשרים שימוש בפריט לבוש אופנתי ואלגנטי ללא פגיעה ביצורים חיים. מעיל פרווה איכותי, חייב להתאפיין ברוך ונוחות לבישה. חשוב לציין כי גם באקלים הים תיכוני כמו בישראל, ניתן להפיק תועלת רבה ממעילי פרווה. מעיל זה הינו בעל יכולת חימום יוצאת דופן, ובכך מאפשר מעבר נוח בין הסביבה הקרירה שבחוץ, לבין אזורים ממוזגים. קלאסי ליום חורפי או לערב קריר, ללא צורך בלבישת מספר רב של שכבות, בנוסף, המעיל מאפשר מראה בולט וייחודי ללא צורך בשימוש באביזרים נוספים. שוורץ פרוות, מתמחים בייבוא ושיווק פרוות מלאכותיות לצד פיתוח אקסקלוסיבי של אביזרים דקורטיביים. בין אם מדובר בפרוות, תלבושות לעולם הבמה, האופנה והעיצוב- בשוורץ פרוות תמצאו מבחר עצום, המתחדש באופן קבוע ושירות באווירה משפחתית ומותאמת אישית.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here