קרדיט canva

ככל שמשלמים יותר על חשמל כך גובר הצורך למצוא שיטות חדשות לחסוך בחשמל, במיוחד לאור הנתונים המדאיגים על הטמפרטורות העולות בקיץ משנה לשנה. ברוב מערכות המיזוג הקיימות בבתים לא מותקנים מדחסים חדישים אלא מדחסים מיושנים שעובדים בשיטה הרגילה והישנה. כלומר, ברגע שהטמפרטורה מגיע לרצויה הוא מפסיק לעבוד ומחדש את פעולתו כאשר יש צורך לחזור ולקרר את האוויר בחלל. קפיצת אנרגיה זאת אחראית גם לצריכת החשמל המוגברת, ולכן יש לעבור למערכות מתקדמות שאינן עובדות כך במיזוג. מיני מרכזי אינוורטר הוא המזגן שעובד עם מדחס חדשני שמשנה את מהירותו תוך כדי השינוי שחל בטמפרטורה ולכן אינו מפסיק לעולם את פעולתו, וכתוצאה מכך גם אינו צורך יותר חשמל. זה נוסף לעובדה שמבנה המערכת הוא כזה שהוא מחולק בין החדרים בצורה חכמה, וכך ממזג כל חלל בדיוק כפי שצריך ולכן אפשר לווסת את הטמפרטורה לפי הנוכחות שלכם שם. חברת כוכב הקור מציעה לכם התקנת מערכת מיזוג מרכזית בשיטת אינוורטר על מנת שתוכלו ליהנות גם ממיזוג וגם מחשבון חשמל מוזל.

מה חשוב לדעת על מזגן אינוורטר?

מזגן אינוורטר בנוי כך שיש לו מנוע אחד ושלוחות קירות שמותקנות בחדרים, ומוטמנים בתקרת גבס שמסתירה אותם. מתוך התקרה יוצא האוויר דרך פתחים מיוחדים כך שהמראה הוא גם אסתטי, נוסף ליעילות שלו. זה מחייב בניית תקרת גבס ואלמנטים שונים ולכן לא כל דירה יכולה להתאים לכך. כדי לדעת אם לדירה שלכם מתאימות מערכות vrf מומלץ להזמין ייעוץ של מומחים שבודקים ומייעצים לכם לפי מבנה הדירה. המערכות מותקנות כך שלא רואים אותן אחר כך והן חבויות בתקרה, ולכן גם נפלאות לכל מי שהאסתטיקה חשובה לו והוא לא רוצה לשבור קירות ולפתוח חלונות בשביל מזגן ומנוע.

יתרונות נוספים של מיני מזגן אינוורטר

היתרון המשמעותי ביותר הוא שליטה ממקור אחד מרחוק, אם רוצים, כמו אפליקציה של בית חכם. כמו כן, אפשר בכל חדר לווסת את הטמפרטורה לפי רצונכם וכך לחסוך עוד יותר בעלויות, כאשר בחדר שבו לא נמצאים גם לא צריכים לקרר מאוד. מזגן זה נחשב למזגן השקט ביותר שיש וכך אפשר להתקין אותו גם במקומות עבודה וליהנות מאיכות המיזוג ללא הפרעות. העלויות של התקנת המערכת מחזירות את עצמן עם השנים הודות לחיסכון הניכר גם בתיקונים וגם בחשבון החשמל המצטמצם. חברת כוכב הקור תשמח להתקין לכם מערכת מיזוג אינוורטר כדי שתוכלו ליהנות ממיזוג יעיל וזול.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here