קרדיט - Pixabay

ניתן להגדיר את קשת ההעמסה של איסיזו דימקס בשתי דרכים שונות. ראשית, בעמדה פתוחה. זוהי הדרך הטובה והבטוחה ביותר להעמיס, והיא גם שומרת את המטען בארגז בצורה מאובטחת ככל האפשר. כמו כן, ניתן להעמיס ציוד בבטחה מלמעלה. שנית, כאשר הדלתות סגורות, המכונית תיראה ספורטיבית מאוד ותוכל לשאת את אותו המשקל כמו קודם. יש עוד שתי גרסאות. הראשונה היא עם קשת קדמית וקשת אחורית הניתנת לפתיחה ולסגירה ללא כל בעיה. מוטות קשר מקשרים בין שתי הקשתות. השנייה היא קשת כפולה שניתן להשתמש בה כדי לשים דברים על הארגז של המכונית.

טנדרים צריכים להיות מכוסים וסגורים

טנדרים הם רכב מצוין לעבודה בשטח מכיוון שהם חזקים ועמידים, יכולים לשאת במשקלים כבדים ויכולים לעבור על כבישים משובשים. יחד עם זאת, החלק האחורי הפתוח של הטנדר מהווה בעיה עבור אנשים רבים המעוניינים להוביל ציוד, חומרים וכלים בצורה בטוחה ומוגנת, ללא צורך לאבטח את הציוד בכל פעם וללא חשש שהציוד יזוז ממקומו, יינזק, יירטב או יתלכלך, או יהווה סכנה לאחרים. מסיבה זו מומלץ על סגירת תריס גלילה לטנדר שעובד היטב וקל להתקנה ולשימוש. לרכישת תריס גלילה לארגז טנדר יש מספר יתרונות חשובים, כגון:

  • תריס גלילה לטנדר מאלומיניום הוא אפשרות כיסוי בטוחה, חזקה ועמידה מאוד.
  • הרכבת ארגז לטנדר היא מהירה וקלה, ומסילות מתכווננות מקלות עוד יותר על התהליך.
  • תריס הגלילה קל לשימוש ועובד היטב. ניתן לפתוח ולסגור אותו במהירות על ידי החלקה, וניתן לנעול אותו עם מפתח.
  • התריס יוצר איטום שמונע מאבק וגשם להיכנס פנימה.

איך בוחרים קשת להעמסה?

למרות שקשת ההעמסה היא ציוד די פשוט, חשוב מאוד שהיא תעשה את עבודתה היטב כמו כל תוספת לדודג ראם או לטנדר אחר. אתם לא רוצים להגיע למקום ולמצוא את הקשת רופפת וחצי מהציוד על הקרקע. בחרו בקשת העמסה בגודל המתאים לרכב שלכם אותה ניתן להדק היטב כדי שלא תיפול. חשוב שהקשת תהיה מחומרים יציבים ואיכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן. אתם יכולים להיות בטוחים בכל אלה אם תקנו את קשת ההעמסה מחברה מקצועית ואמינה שלא תמכור לכם קשת עשויה קש בגימור כסוף ומבריק (כן, אלו אכן קיימים). חברת פרישתא 4X4בע"מ שהוקמה בשנת 2001, היא חברה המובילה בתחום יבוא ושיווק רכבי שטח והציוד הנלווה עבורם.

שילוב עם אפשרויות אחסון שונות מבית קשת ומגוון רחב של סחורות

כפי שכבר נאמר, אחד הדברים הטובים ביותר בקשת החניה לרכב הוא שניתן להשתמש בה עם אפשרויות אחסון אחרות. קשת הטעינה היא תוספת קטנה שקל להרכיב ואין צורך לפרק אותה אחר כך כי היא לא לוקחת.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here