קרדיט Canva

הבנק הטיל הגבלות על חשבון הבנק שלכם? אנו נסביר כאן מהו חשבון שהוגבל, מה מותר ומה אסור לעשות כל עוד מוטלות הגבלות על חשבון הבנק ובעיקר, מה אפשר וצריך לעשות על מנת לבטל את ההגבלות בהקדם האפשרי. כל חשבון בנק יכול להפוך לחשבון מוגבל כאשר הבנק מחליט ביוזמתו או מקבל הנחיה לעשות זאת. חשבון מוגבל אינו מאפשר לכם לבצע פעולות בסיסיות כמו שימוש בצ'קים. מקרים נפוצים בהם מוטלות הגבלות על חשבונות בנק הם חובות בהוצאה לפועל ומצב של צ'קים חוזרים. תגובה מהירה ונכונה שלכם להטלת המגבלות על חשבון הבנק היא קריטית לשיקום פיננסי מהיר.

הגבלות על חשבון של חברה

הטלת הגבלות על חשבון בנק של עסק או חברה עשויה לסכן את המשך פעילותה. ההגבלות עלולות שלא לאפשר המשך רכישת מלאי, תשלום משכורות והעברות כספים שוטפות. מיד כאשר קבלתם התראה מהבנק על חריגה מהמסגרת או אי עמידה בהתחייבויות כדאי לפנות אל עורך דין המומחה להסדר חובות מול בנקים, פנייה יזומה שלכם אל הבנק יחד עם עורך דין מציגה אתכם באור חיובי. חשוב להסביר שהליך הסדר חובות מול בנקים לחברות אינו מעיד על פשיטת רגל קרובה, ההסדר הוא בסך הכול ארגון מחדש של ההתחייבויות הכספיות של החברה. אם חשבתם עד היום שהבנק רשאי לפעול כראות עיניו, הגיע הזמן שתדעו שהחוק קובע לבנק וגם לכם זכויות וחובות – טרם הטלת הגבלות על חשבון הבנק שלכם הבנק מחויב לשלוח אליכם התראות. חשבון מוגבל ללא התראות קודמות בעיקר במקרים של חשד להלבנת הון.

פעולות אפשריות עם חשבונות מוגבלים

על הבנק לשלוח התראה לאחר ש-5 צ'קים לא כובדו מסיבת אין כיסוי. קבלת ההתראה מחייבת אתכם בהתייחסות רצינית ומידית, עליכם לחדול ממתן צ'קים מאותו חשבון ולפעול לעצירת הפקדת צ'קים שאין להם כיסוי מאותו חשבון. חוששים שלא תהיה לכם אפשרות לעמוד בכל ההתחייבויות הכלכליות שלכם? זה הזמן לפנות אל עורך דין להתייעצות וגיבוש אסטרטגיה. בעל חשבון מוגבל רשאי לפנות אל הבנק בבקשה לבטל את ההגבלות. במקרה של חשבון מוגבל בעקבות צ'קים חוזרים קיימת אפשרות לערער על הטלת ההגבלה בבית המשפט. התייחסות רצינית שלכם למצב הכרחית על מנת שלא להפוך ללקוח עם הגבלה חמורה. הטלת הגבלה נוספת על חשבון שכבר מוגבל תהפוך את החשבון למוגבל חמור. זקוקים לעצה חכמה של עורך דין מומחה הסדרי חוב? מנהלים משא ומתן לקראת הסדר חובות מול בנקים לחברות? עורכת דין מאיה הררי-לביא מביאה עמה ניסיון רב, הכשרה מקיפה, יכולות גבוהות והמון מסירות, חייגו עוד היום לתיאום פגישת התייעצות.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here