שימוש חורג

כאשר אתם מעוניינים לפתוח גן ילדים פרטי, סביר להניח שאתם תעשו זאת עלכם בבית או תשכירו דירה מתאימה עם חצר גדולה, שם הילדים יכולים לבלות בחוץ בהנאה. אבל האם חשבתם על כך שגם אם בעל הנכס יודע על הרצון שלכם לשכור את הדירה לצורך הפעלת גן ילדים, זה עדיין לא חוקי לעשות זאת ללא קבלת היתר שימוש חורג. היתר שימוש חורג לגן ילדים זה הוא אישור שאתם מקבלים מהעירייה אשר מודעת לעובדה כי אתם מפעילים עסק בנכס שלא מיועד לשם כך מלכתחילה. לצורך קבלת ההיתר תצטרכו לערוך מספר בדיקות בסיסיות על ידי אנשי מקצוע אשר יעריכו את בטיחות הנכס, כך שתוכלו לאסוף מספר רב של ילדים ללא שום סכנה. זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים מאפשרת לכם לקבל את כל הייעוץ והמידע הדרוש לכם כדי לתפוח גן ילדים פרטי באופן נכון, עם כל האישורים המתאימים, כך שהעסק שלכם יפעל ללא שום הגבלות.

איך מקבלים היתר שימוש חורג עבור הפעלת גן ילדים?

יש להגיש תחילה בקשה לרשות העירונית המתאימה על מנת שיבדקו את כל התנאים המוקדמים להפעלת גן ילדים במבנה הנבחר על מנת לקבל היתר שימוש חורג לגן ילדים. השלב הבא הוא לקבוע האם לשכנים יש תלונות, ואם כן, להמתין לבירור והחלטה. השלב הבא כרוך בתשלום מס השבחה עבור הרווחים הצפויים הנובעים משימוש חריג בנכס זה.

מה החשיבות של ליווי מנוסה לצורך קבלת היתר שימוש חורג?

על מנת להיערך להגשת הבקשה ולקבל את האישור המיוחל בהקדם האפשרי, ישנה חשיבות מכרעת להיעזר באנשי מקצוע מומחים בתחום זה שכן תהליך קבלת ההיתר הוא ארוך, מורכב ומשותף ל- מספר מפלגות. זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים הבקיאה בדרישות הרשויות המקומיות למתן היתר לשימוש חריג בגן ילדים מעניקה סיוע מקצועי זה. דוגמאות לכך כוללות את הדרישה לשתי מקומות חניה לפחות, המספר המרבי של ילדים שיכולים להשתתף בגן, פגמים כלשהם במבנה או בסביבתו שעלולים להפריע לתהליך וכן הלאה. לאור זאת, מומלץ לשוחח עם זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים כבר מההתחלה כדי לקבל את נקודת המבט והכיוון השוטף לאורך כל התהליך על מנת לייעל ולקצר אותו.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here