כי גם הקיר יכול להפוך לגינה

עצמו את עיניכם ודמיינו את הגינה המושלמת. מה אתם רואים? גינת ירק או תבלינים קטנה בפינה של הבית? או אולי חצר עם דשא ירוק ועצי פרי מרהיבים? מה אם נספר לכם כי כעת אתם יכולים ליהנות מהטבע המפואר בנוחות ביתכם? וכל זאת בתחזוקה נוחה אשר תאפשר לכם לחסוך במים וחשמל? במידה ועדיין לא השתכנעתם ואתם מעוניינים לגלות עוד על הפלא הירוק הזה, המשיכו לקרוא.

שיטת השתילה הוורטיקלית מאפשר לכל אדם כיום ליצור בעבור עצמו את הגינה המושלמת, ממש בבית, גם ללא חצר. גינה אנכית זו יכולה להשרות אווירה נעימה יותר בכל חלל בו תהיה מותקנת. גם אם בחרתם להוסיף אותה לחלל המשרד שלכם, אתם תוכלו ללא ספק ליהנות מהיתרונות הרבים שלה. היא עוזרת ליצירה של אווירה נינוחה וחיונית בו זמנית. הוספת הטבע אל המשרד תאפשר הגברה של יעילות בתפוקת העובדים שלכם ותפחית את רמות הלחץ וחוסר הסבלנות.

שיפור איכות האוויר

מחקרים שונים מצביעים על כך כי אנו מבלים את חלקו הניכר של היום בין 4 קירות במבנים סגורים. דבר אשר מצביע על כך כי אנו כמעט ולא נחשפים לאוויר צח. על כן אנשים רבים סובלים מכאבי ראש, חוסר ריכוז, סחרחורות ותחלואה רבה. הוספה של קירות ירוקים לסביבת המחייה או העבודה שלכם יכולה לעזור "לנקות" את האוויר. הקירות עוזרים להעשיר את האוויר בחמצן ולהוריד את אחוזי הפחמן דו חמצני. דבר זה עוזר לקבל אוויר נקי יותר באיכות גבוהה יותר. הקיר למעשה מהווה מעין פילטר ביולוגי אשר עוזר גם לסנן את האוויר מאבק ושאר רעלים באוויר.

בידוד איכותי

הצמחייה העשירה אשר מרכיבה קיר ירוק מאפשרת השגה של בידוד אקוסטי יעיל במיוחד, זאת הודות לעובדה כי הם מסננים רעשים בצורה דרמטית. הקיר הירוק מראה יכולות בידוד תרמי מרשימות. הוכח כי קירות אשר נושאים צמחים יכולים להוריד את טמפרטורת המבנה בכמה מעלות בימים חמים. עובדה זו מאפשרת צמצום משמעותי בצריכת החשמל כיוון שהקיר הירוק מפחית את הצורך בשימוש תכוף במערכות מיזוג שונות.

מראה טבעי ללא פשרות

הקירות הירוקים מעניקים יתרונות רבים אך היתרון הבולט שבהם הוא העובדה כי הם בעלי מראה ייחודי, דינאמי ומרשים. את הקירות הללו תוכלו למצוא לא רק בבתי מגורים, אלא גם במשרדים שונים, בתי מלון ואף חנויות יוקרה. חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות בע"מ תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם ביצירת הקיר האידיאלי עבורכם ועבור השגרה היומית שלכם. זוהי ההזדמנות שלכם ליישם אלמנט ויזואלי מרשים בכל מקום שרק תרצו. הקיר ישדר מראה יוקרתי וישרה אווירה נינוחה ומיוחדת. גם הקיר שלכם יכול להפוך לגינה מושקעת ומלבלבת ולהוסיף גוון חי לכל מקום בו הוא יותקן. לייעוץ צרו איתנו קשר ב 0522-879-654

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here