פרגולות פרטיות וציבוריות

פרגולות מוקמות במקומות ציבוריים רבים ומאפשרות מחסה בימי שמש חמים. יש פרגולות שמסוגלות להעניק גם מחסה מגשם אבל הן נפוצות פחות. פרגולות הן פתרון נפלא והולם בזכות מספר תכונות שמאפיינות אותן. הן בנויות מחומרים דוגמת עץ, מתכת, אלומיניום, פלסטיק ועוד שנחשבים לחומרים זולים בהשוואה לחומרי בניה מאבן ובטון. הן פתוחות מכל עבריהן, ומאפשרות מעבר של אוויר בימי חום. הן משתלבות בקלות בנוף ותחזוקתן אינה מסובכת.

מיקום של פרגולות

ניתן להבחין בפרגולות שמותקנות במצפורים, בטיילות, על חופי ים, בפארקים ועוד. חלקן צופות על נופים מסחררים ותחתן יש ספסלי ישיבה. בבתים פרטיים אוהבים להתקין פרגולות בחצרות, על גגות ומרפסות, מעל חניות ועוד. פרגולות לגינה שבחצר צמודות, לרוב, לקיר הבית ומהוות רצף אחד מהסלון אל החצר והגינה. על פרגולות ניתן להתקין אביזרים שונים וכן, ווים. הם נועדו לתליית עציצים, ,גופי תאורה, מאווררים ועוד פריטים נחוצים. פרגולה שמוארת בלילה בתאורה רכה או בתאורת שטח מוסיפה רבות לאווירת המתחם בה היא מוקמת.

סוגי פרגולות

פרגולת עץ מורכבת לרוב מעץ גושני. פרגולות אלומיניום מפרופילי אלומיניום שמותקנים במרחק שווה זה מזה. פרגולות פלסטיק יהיו עשויות מפלסטיק עם צפיפות ויניל גבוהה למען השגת מבנה חזק וקשוח. ככל שצפיפות הבנייה תהיה גבוהה יותר כן משטח ההצללה יהיה רחב יותר. תחזוקת פרגולות בירושלים היא צורך קבוע בגלל שהן מוקמות במרחבים פתוחים ונתונות לפגעי מזג האוויר. את העץ צריך לצבוע אחת לכמה זמן, ויש לבדוק את מרכיבי המתכת והפלסטיק כדי למנוע בלאי מואץ שיכול לפגוע ביציבות המבנה.

פרגולות איכותיות

בתי קפה, מסעדות, אולמות אירועים ועוד יתקינו פרגולות למען אורחיהם. אורחים רבים מעדיפים לשבת ביום קיץ חם תחת פרגולה ולהרגיש את משב הרוח. הם יכולים לצפות בנוף הסביבתי הנשקף מהפרגולה. מומלץ לחפש ולמצוא מתקין פרגולה מקצועי אשר יש לו ניסיון וידע רב בתחום. יש להקפיד על בנייה איכותית ובטיחותית על פי תקנים הנדסיים מחמירים. יציבות המבנה הכרחית בגלל שהוא משרת אנשים שנמצאים תחתיו ובקרבתו. פרגולות אלומיניום דמוי עץ
מותקנות לטווח ארוך, וכדאי שההשקעה בהן תהיה עם תשומת לב רבה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here