לוקחים את החיים בידיים - טיפולים בהתמכרויות של מרכזי הגמילה

לעיתים אין מנוס אלא לפנות לעזרת גורם מקצועי. ובכל הנוגע להתמכרויות מדובר בחובה של ממש. התעלמות מבעיות סמים ואלכוהול עלולה להסתיים בפגיעה גופנית קשה ואף במוות. לכן מכורים רבים לוקחים אחריות על חייהם ובוחרים בחיים.

 

נקודת האל חזור

לפעמים אי אפשר להתעלם מהבעיה וחייבים לתת מענה הולם. כאשר מדובר בבעיות התמכרות לאלכוהול או סמים המענה חייבת להיות מענה רפואי מידיי ומיומן. בנקודת האל חזור של התמכרויות חווים המכורים תופעות לוואי קשות ואפילו נטילה של מנות יתר מסכנות חיים. לכן המענה המיידי של מכון הגמילה יכול לפעמים להיות מציל חיים של ממש. הכניסה לגמילה הפיזית מנקה באופן אוטומטי את כל מערכות הגוף, ומאפשרת למטופל להתמקד בטיפול נפשי יעיל.

 

נעזרים זה בזה

השהייה הממושכת במרכז גמילה מאלכוהול מחייבת את החולים למצוא לעצמם רשתות תמיכה חברתיות מלבד המשפחה והחברים שהשאירו בבית. לכן, לא מעט מטופלים נעזרים זה בזה להתמודדות עם הרגעים הקשים ויוצרים מערכות יחסים מיוחדות זה עם זה. כמו כן, תמיכת הצוות הטיפולי גם היא חשובה מאוד להצלחת תהליך הגמילה כולו. הצוות מאפשר לחולים לפרוק קשיים ובמקביל לקבל טיפול רפואי מתאים לתסמינים הרפואיים שהחולה מציג. תמיכה חברתית היא מניע חשוב מאוד להצלחה בעיקר בגלל שהמטופלים חווים תהליכים דומים ויכולים לתמוך זה בזה לאורכה של הדרך.

 

יוצאים לחיים בריאים

בדרך לחיים נטולי סמים ואלכוהול השהייה במרכז הגמילה מאפשרת לחולים לקבל פרק זמן של שקט. מרכז גמילה מאלכוהול ומסמים הוא מקום שמנטרל את כל הלחצים מבחוץ ומאפשר למטופל להיות מרוכז כל כולו בתהליך ההחלמה. בשל האשפוז הממושך המחלקה הופכת לבית והחברים שנצברו יכולים לשמש כמקור תמיכה לעוד שנים רבות.

 

עזרים גם בתמיכה נפשית

אפילו אם מדובר על תהליכי גמילה מסמים קשים אשר דורשים טיפול גמילה פיזית ארוך ומאתגר, יש לכל מטופל את האפשרות לקבל טיפול נפשי ראוי בשילוב תמיכה חברתית. היציאה לחיים בריאים ומאוזנים מתאפשרת בשל התנאים המיוחדים של מרכז הגמילה ומהווה קרש קפיצה לחולים רבים, אל עבר עתיד בטוח ונקי מסמים.

מרכז הגמילה רנסאנס ורוניקה מסייע בכל מקרי ההתמכרות לסמים ולאלכוהול. הצוות הרפואי שלנו מחזיק בכל הידע הנדרש בחתום ומלווה את החולים בכל שעות היממה, גם ברגעים הכי מאתגרים. אנו לא מוותרים לאף מטופל ורוצים למצוא את שיטת הטיפול הטובה ביותר שתביא כל מכור לחיים מאוזנים ובריאים. לפרטים נוספים התקשרו:1-800-205077.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here