קרדיט לתמונה: 8peer.co.il

מעברים מהירים ודלתות אוטומטיות היו בעבר הלא רחוק נחלת בנייני משרדים, מבנים ציבוריים, ומגדלי יוקרה. כיום יותר ויותר בנייני מגורים, משרדים פרטיים, עסקים קטנים ובינוניים ושאר מבנים מן השורה עוברים לדלתות אוטומטיות, מעברים מהירים בין האגפים ובאופן כללי מתפשטת אוטומציה בכניסות ובמעברים. הסיבות לכך הן רבות, ביניהן כמובן ירידה בעלויות הטכנולוגיה שהולכת ונעשית שווה לכל נפש עם הטמעת אפשרויות חדשות ומתקדמות בעולם האוטומציה בכל התחומים, אבל גם ובעיקר המעלות הרבות שיש לדלתות אוטומטיות, מעברים מהירים ושערים חשמליים, לעומת הדלתות המכניות המיושנות. פאר אנפון תעשיות בע"מ, מציע מגוון מעברים מהירים ודלתות אוטומטיות המתאימות לכל מבנה ולכל לקוח במדויק.

יתרונות האוטומציה

דלתות אוטומטיות, דלתות חשמליות ומעברים מהירים, מציעים נוחות גבוהה בכניסה, בכל מצב שבו נכנסים ויוצאים עם כבודה של משא בידיים, עגלת תינוק או כל אביזר אחר שמכביד על פתיחה ידנית. בפתחי חנויות, פתחי בניינים וכדומה, דלתות אוטומטיות יכולות להקל מאד על העוברים בהם, מעברים מהירים במשרדים יקלו על העובדים העוברים בהם עם תיקיות מסמכים. דלתות אוטומטיות חוסכות את הצורך במנעול פיזי וזה עוד בונוס. בל נשכח את הנגישות שמאפשרות דלתות אוטומטיות, ההופכות את הכניסה המורכבת והמתסכלת עבור אנשים מוגבלים פיזית- לנעימה וזורמת בלי להפגיש אותם שוב ושוב עם מגבלות גופם. כמובן שככל שהנגשת הפתחים הופכת לחובה מוסרית וחוקית בארץ ובעולם נצפים יותר ויותר דלתות אוטומטיות, ולא ירחק היום עד שלא נראה יותר דלתות מכניות בעלות ידית לחיצה מיושנות.

מראה יוקרתי לכניסה פרטית בשינוי אחד

מעבר לכך, דלתות אוטומטיות משוות לכניסה מראה יוקרתי ועשיר, הזכוכיות הנוצצות, המבנה המינימליסטי והנקי, והאסוציאציה היוקרתית בראשם של העוברים ושווים, המועתקת ממבנים מרשימים ובעלי יכולת, נותנת לבניין ולעסק בוסט של עוצמה. בפאר אנפון ניתן לבחור צבע וסגנון למסגרות האלומיניום, דקות או עבות על פי בחירת הלקוח, אפשר גם לגוון ולהוסיף עניין ויוקרה בזכוכיות שונות המשולבות בדלתות, ואפילו דיגומים שונים על הזכוכית, המוסיפים עוד אפקט לרושם. עסקים יוכלו להוסיף על הדלתות לוגו וסלוגנים, וכל מה שיעניק להם הילה מקצועית ותוספת כוח שיווקי. כל האלמנטים הללו הופכים את הפתח בהזמנה אחת של דלתות אוטומטיות, למקצועי ומכבד בלי מאמץ נוסף.

הזמנות בפאר אנפון תעשיות

ניתן להזמין דלתות בגדלים ובמבנים שונים, בעלי מנגנון איטלקי איכותי ביבוא בלעדי של פאר אנפון, ואפילו התאמת שבת המאושרת בכל האישורים ההלכתיים של מכון צומת לטכנולוגיה והלכה. מעברים מהירים ודלתות אוטומטיות של פאר אנפון מותאמים לכל לקוח ולכל מבנה באופן מושלם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here