קרדיט לתמונה: aravot.co.il

אנחנו חיים בעולם שונה לחלוטין מזה שההורים שלנו חיו בו בעבר. עד לפני לא הרבה שנים, היה פער משמעותי בין מה שראינו בפרסומות בעיתון או בטלוויזיה ובין מה שכל אדם היה יכול לרכוש עבור עצמו. תודה לאל, אנחנו חיים בעידן של שפע חסר תקדים ובמידה רבה פשוט, בלתי נתפס. דווקא היום, עוד הרשתות החברתיות מלאות בתמונות וסרטונים הנוגעים לעיצוב הבית, ישראלים רבים פשוט יודעים טוב יותר, מה הם רוצים. אנחנו, 'ערבות, תכנון והקמת גינות', נשמח להגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש ובעיקר, עם הרבה ניסיון מקצועי, כדי לעצב עבורכם את הגינה עליה תמיד חלמתם. במאמר הבא נדבר בהרחבה על עיצוב גינות יוקרה ועל כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא. קדימה, בואו נתחיל עכשיו.

איך ניגשים לתהליך של עיצוב גינות

עיצוב גינה, בדומה לעיצוב פנים, זו סוג של אומנות שימושית. כלומר, אנחנו לא יכולים רק לחשוב על האופן בו אנחנו מעוניינים שהגינה תיראה בסופו של דבר, אלא, עלינו לקחת בחשבון את הצרכים של בני הבית בבואנו לעצב את הגינה. גם אם אנחנו עוסקים למשל, בעיצוב של גינות בסגנון מודרני, או עיצבו גינות יוקרה, כמו שאחרים יקראו לזה, אנחנו תמיד צריכים לשאול, מה הלקוח צריך. למשל, האם יש בריכה בגינה הדורשת מאיתנו שנטפח את סביבתה? האם אנחנו מעוניינים להכניס פינת ישיבה באופן זה או אחר? למה הגינה עתידה לשמש? לשימוש פרטי בלבד? או שיש לעיצוב הגינה גם משמעות עסקית? כלומר, אנחנו תמיד שמים על כף המאזניים את כל השיקולים ובוחרים איך לאזן בין הצרכים השונים ובין תנאי השטח עצמו.

העבודה שלנו כוללת שלושה שלבים מרכזיים

אנחנו מתייחסים לתהליך העבודה שלנו בתוך עיצוב גינות פרטיות, כתהליך בעל שלושה שלבים מרכזיים:

  1. ניתוח תנאי השטח עצמו: מטבע הדברים יש צמחים המתפתחים טוב יותר בסביבה זו או אחרת, אנחנו חייבים להתייחס לגודל המגרש וכן הלאה. כל אחד מהנתונים האלו יכול להשפיע על הבחירה אותה נבצע הלכה למעשה, בתום התהליך.
  2. תיאום ציפיות מקדים בנוגע לצרכים והרצונות של הלקוח: דיברנו על זה בקצרה כבר קודם, אבל כמובן אנחנו ממש לא עושים ככל העולה על רוחנו. הרי מי שעתידים ליהנות מהגינה הזו אלו אתם. לכן הכי חשוב שאתם תהיו מרוצים.
  3. יציאה לשטח לביצוע העבודה: אנחנו עושים הכל כדי לבצע עבודה מקצועית, במיומנות נטולת פשרות.

למידע נוסף ולמתן מענה לשאלות שלכם בנושא, נשמח לענות על הכל בצורה מסודרת בטלפון או דרך אתר האינטרנט.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here