קרדיט לתמונה: giligates.co.il

שערי כניסה היו פעם פשוטים יותר וכמעט שלא נועדו באמת למנוע פריצות וחדירת אנשים לא רצויים לתחום הבית הפרטי. היום, עם הפשע הגואה ותחושת חוסר הביטחון בכל מקום, לשער כניסה לבית יש תפקיד הרבה יותר חשוב ומשמעותי. אנחנו רוצים לשמור על הפרטיות שלנו ולמנוע כניסה לא מורשית ולכן חשוב ששער יהיה מתקן חזק ויציב וכזה שאי אפשר לפרוץ בקלות או להפיל אותו כלל. בדרך כלל שערים לבית פרטי אינם גדולים מלבד שער החניה שחייב להיות ברוחב המפתח. שער לבית הוא קטן יותר ונוח לתפעול ולתחזוקה ואמין מאוד מבחינת מנגנון ההפעלה שלו. אפשר להתקין שער שנפתח ונסגר ידנית ללא מנוע, אולם יש נוחות רבה יותר בתפעול מרחוק ובכלל, כשבוחרים להתקין דווקא שער חשמלי לבית, עם מנוע ואפשרויות בקרה מרחוק וגם הוספת מצלמה ואינטרקום למי שרוצה ביטחון מרבי. חברת גילי ג.א. שערים מציעה לכם מגוון גדול של דגמים לשער כניסה לבית שיכולים להתאים לכם ולמטרות שלכם.

התאמת השער לתנאי השטח

יש בתים פרטיים שבהם אפשר להתקין שערים עצומים בגודלם אם תנאי השטח מאפשרים זאת והמתחם כולו דורש זאת כדי להגן עליו. עם זאת, בדרך כלל לא מתקינים בבתים פרטיים שערים כבדים מאוד מהסוג שמוצאים במבנים ציבוריים ומפעלים המטרה של שער כזה לבית צריכה להיות ברורה וההפעלה שלו נוחה לכולם, גם לילדים וגם לקשישים שמתקשים לפתוח ואם תנאי השטח מאפשרים שער גדול. שערים חשמליים לבתים פרטיים יכולים להיות גם קטנים יחסית של מפתח מתון ולאפשר גם הוספת מצלמה ואינטרקום להגברת הביטחון ויכולת הפיקוח והבקרה. השער המקובל בגודל כזה הוא שער כנפיים רגיל שאפשר להפעיל גם חשמלית, ובדרך כלל פחות מתקינים בגודל כזה שערים מורכבים מאוד עם מסילות וגלגלים, כמו שערים קונזוליים מרחפים. עם זאת, אם מדובר בבית שיש לו שטח גדול ואתם רוצים להבטיח אותו לגמרי מחדירות, גם שערים גדולים יכולים להתאים למטרה שלכם.

המקצועיות קובעת

שערים לכל מקום חייבים להיות מיוצרים מחומרים תקניים ובטוחים, ולעבור תכנון מדוקדק עד המילימטר האחרון כדי להבטיח שהם יתאימו למקום שבו הם מותקנים, שהם מיוצרים לפי תנאי השטח ומותאמים למטרה שלהם. ההתקנה חייבת להיות בטוחה ולהבטיח הפעל הנוחה לכל החיים ותחזוקה נוחה ולא קשה של המנגנונים שמפעילים את השער. חברת גילי ג.א. שערים מייצרת מוצרי מסגרות שונים לפי בקשה וצרכים של הלקוחות שלה ולשביעות רצונם המלאה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here