קרדיט - Canva

חוזים יש לכבד ואם עורכים אותם נכון הם יכולים להגן על הזכויות שלכם בנכס ולהציל אתכם מנוכלויות ומהפסדים כספיים. כל עסקת מקרקעין חייבת להסתיים בחוזה שנערך על ידי עורך דין מקרקעין בחיפה שבדק את מהימנות הפרטים ומבטיח שלא מרמים אתכם. זה יכול להיות חוזה לשכירת דירה או משרד, זה יכול להיות קניית נכס שיש לו פוטנציאל לתשואה משימוש מסחרי, העיקר שמי שמייצג אתכם יודע מה הוא עושה, בודק את כל הפרטים היסודיים ביותר של העסקה ואת האיתנות הפיננסית של מי שרוצה לעשות אתכם את העסקה, כדי להבטיח שלא תישארו ללא כסף וללא נכס בסופו של דבר. המורכבות של ענייני מקרקעין מחייבת בדיקות יסודיות ומקצועיות של הנכס עצמו ושל הצד השני ועריכת חוזה שלוקח בחשבון את כל הפרטים הקטנים ביותר, ללא טעויות. טעויות בעסקאות מקרקעין יכולות להיות קריטיות ולכן עורך דין משה בורנשטיין מייצג את הלקוחות שלהם כל הדרך למיצוי הזכויות שלהם בכל עסקה כזאת בצורה יסודית.

התאונות הקשות ביותר

רוכבי אופנועים מועדים לפורענות הרבה יותר מאשר נהגים רגילים ואחוז הפגיעות בקרבם גבוה מאוד. הפציעות שלהם קשות במקרה שהם שורדים ולכן יש לדאוג לטיפול בהם ובפיצויים שמגיעים להם כדי שיוכלו לחזור לשגרת החיים שלהם כמקודם. נוהגים להאשים אותם בגרימת תאונות בגלל נהיגתם הלא מסודרת ושלא כחוק אבל מכיוון שהם מתפרנסים לא פעם הודות לאופנוע הם דווקא נוטים לזהירות בכבישים. עורך דין תאונות אופנוע שמטפל בתאונות כאלה יודע היטב שיש צורך למצוא לא פעם את האשמים שהם דווקא לא תמיד רוכבי האופנוע אלא נהגים פרועים אחרים, הולכי רגל או אפילו תנאים קשים בכבישים שגורמים להם לעבור זאת. ההשלכות של תאונות כאלה נמשכות לטווח רחוק משום שהן עלולות לגרום לנכות ולכך שלא יוכלו עוד לרכוב על אופנוע או להתפרנס כך.

להסתבך עם החוק

כשמסתבכים עם החוק מבלי שאי פעם נתקלתם ברשויות החוק זה יותר ממביך, זה אפילו מפחיד ועלול לגרום לטעויות בשיקול הדעת מול החוקרים. אם אתם נעצרים או מזומנים לחקירה הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות למען עצמכם הוא להתייעץ עם עורך דין פלילי מומלץ. רק הוא יוכל להדריך אתכם מה לעשות נכון ולא להפליל את עצמכם ולייצג אתכם מול רשויות החוק כדי שתוכלו להתחמק ממשפט או מהרשעה. עורך דין משה בורנשטיין מייצג את לקוחותיו בתיקים פליליים סבוכים ומנסה להוציא אותם במצב הטוב ביותר שאפשר בהתחשב בנסיבות.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here