קרדיט Canva

שוק הנדל"ן נמצא בחודשים האחרונים בהקפאה בעקבות עליית הריבית. עליית הריבית הביאה לירידה חדה בביקוש לדירות כך שמוכרי דירה נמצאים בבעיה.. לכן, כל מי שמעוניין במכירת דירה צריך לעשות זאת בצורה חכמה ולהיות מלווה ע"י עורך דין מקרקעין בעל ניסיון רב. עורך הדין ידאג לכך שכל מילה בחוזה המכר תהיה מנוסחת היטב ובכלל לכל השלבים והקשר מול הרשויות. להתנהלות מול רשויות ישנו חלק משמעותי בהצלחת מכירת דירה ולכן כדאי שעורך הדין יהיה מקומי. אם אתם מאזור חיפה חפשו עורך דין חיפה אשר מתמחה במקרקעין ומכיר את הנפשות הפועלות בעיריה בוועדות תכנון ובניה וגם בסניף המקומי של רשות מקרקעי ישראל. הדבר ללא ספק יעזור בהתקדמות תהליך המכירה.

להיות מיוצג במערכת משפט הכפופה לצבא

לצד מערכת המשפט האזרחית ישנה מערכת משפט נוספת: מערכת המשפט הצבאית אשר כפופה לצבא. היא מותאמת אמנם למערכת המשפט האזרחית אך יש בה גם חוקים הנוגעים רק לה. ההתנהלות עד להגשת כתב אישום וגם התנהלות המשפט עצמו דומות לאופן ההתנהלות של משפט אזרחי. העונשים בדין הצבאי יכולים להיות קנסות, מאסר בפועל ועוד. לעובדה שחייל עלה למשפט, במיוחד אם בעקבות מעשה חמור, יכולה להיות השפעה ארוכת טווח, ממש בדומה לפתיחת תיק פלילי במשטרה בתור אזרח. לכן, אם נעצרתם כחיילים ועומד להיות לכם משפט אל תקלו ראש בכך. עורכי דין צבאיים אשר מתמחים בדין הצבאי לפרטי פרטים יסייעו לכם לצאת מן המצב בצורה הטובה ביותר שניתן.

איך לבחור עורך דין לייצוג במשפט צבאי?

ממש כפי שהייתם פועלים בתור אזרחים אשר עומדים בפני משפט כך עליכם לעשות גם בתור חיילים. במיוחד בתקופת הסדיר, כשחיילים הם צעירים מאוד, הם  נוטים להקל ראש בעניין עמידה למשפט ולראות בצבא תקופה נפרדת לחלוטין מהאזרחות. אמנם באמת שירות צבאי הוא תקופה העומדת בפני עצמה אך עבירה פלילית במסגרת השירות הצבאי יכולה להשפיע על ההמשך. חשוב לבחור עורך דין המתמחה בתחום. כדאי שיהיה גם קרוב למקום בו מתנהל המשפט. אם אתם משרתים באזור חיפה מומלץ מאוד למצוא עורך דין צבאי חיפה אשר ליווה חיילים במשפט בעבירות דומות ושאותם חיילים יצאו מן המשפט בצורה הטובה ביותר שניתן. אל תוותרו על עורך דין פלילי במתמחה במשפט הצבאי. אמנם ניתן לקבל הגנה גם דרך הסניגוריה הצבאית אך כדאי לבחור את עורך הדין בעצמכם, גם אם הדבר יהיה כרוך בתשלום.

עו"ד אורן סבן הוא עורך דין פלילי המתמחה במשפט הצבאי ובעל ניסיון רב. מעבר לכך הוא מנוסה בתחומים נוספים כמו המשפט הפלילי האזרחי, מקרקעין, תעבורה ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here