קרדיט pixapay

הכל על רואה חשבון

כאשר ישנה פתיחת עסק חדש ישנם דברים רבים לדאוג להם כמו השכרת שטח למשרד, רכישת ציוד משרדי, גיוס עובדים והניהול השוטף של העסק. אחד הדברים החשובים לכל עסק הוא ניהול הכספים השוטף. בין אם אתם עצמאיים או חברה, עוסק פטור או עוסק מורשה, כאשר אתם מתחילים לעשות עסקים ולעבוד תצטרכו להתנהל מבחינה כספית בצורה תקינה, לשלם מיסים, אולי לקבל החזרים ממס הכנסה, ולדווח לרשויות על ההוצאות וההכנסות של העסק שלכם. לשם ביצוע כלל הפרוצדורות שהבירוקרטיה הישראלית דורשת ממכם, תוכלו להיעזר בשירותיו של איש מקצוע שמתמחה בניהול כספים. לשם כך קיים רואה החשבון, שתפקידו לסייע בכל מה שקשור לדיווחים לרשויות, לאיזון הרווחים וההפסדים, לתשלומי מס וכדומה. מומלץ להיעזר בשירותיו של רואה חשבון שתסמכו עליו, כדי לחסוך את כאבי הראש הכרוכים בהתמודדות מול הבירוקרטיה של הרשויות.

בעלי עסקים שונים שנעזרים ברואה חשבון

מגוון של אנשים עובד עם רואה חשבון, מעצמאי קטן ועד חברה בע"מ גדולה. כדאי מאוד להיעזר בשירותיו של אותו איש מקצוע כדי לוודא שאין טעויות בניהול הכספים ותשלומי המס שלכם. אם אתה למשל פותח עסק קטן ורוצה לבצע רישום כעוסק פטור, רואה חשבון יוכל לעזור לך. עוסק פטור הוא עסק שפטור מתשלום וגביית מע"מ ומחויב לדווח פעם בשנה לרשויות, זאת כאשר מחזור ההכנסות השנתי שלו מתחת ל100 אלף ש"ח. לעומתו עוסק מורשה בעל מחזור כספי גדול מכך ומחויב בדיווחים יותר תכופים. ייעוץ של רואה חשבון אינו עסק זול, שעת ייעוץ בנושאי חשבון ומס יכולה להגיע עד 650 שקלים. אך עדיף לשלם לאיש מקצוע שישאיר אתכם בראש שקט כך שתוכלו להתמקד בניהול השוטף של העסק.

משרד רואי חשבון באזור הצפון

רואה חשבון מומלץ הוא איש מקצוע שתרצו להיעזר בשירותיו על מנת לנהל את הכספים של העסק שלכם. על מנת למצוא רואה חשבון שתסמכו עליו ותרצו שיבצע עבודה בעבורכם לא תרצו לחפש הרבה. אם אתם מחפשים רואה חשבון באזור הצפון, תוכלו לפנות למשרד רואי חשבון פייס – ויסקוס נותן שירותי ראיית חשבון לעסקים, חברות ויחידים למשרד שני סניפים בקרית ביאליק ובכרמיאל ומונה כ15 עובדים. המשרד מאמין בשותפות, אדיבות וביחס אישי ללקוחות. החזון הוא שירות אישי שכולל פגישות רבעוניות ואיכות ומקצועיות בשירות. המשרד מתמחה במיסוי מקרקעין ומיסוי לחברות ועצמאים, ובין לקוחות המשרד מגוון גדול של עסקים מענפי מסחר שונים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here