קרדיט - Canva

ענייני משפחה שמטופלים על ידי עורכי דין מומחים שמתמצאים בתחום מקבלים בדרך כלל מענה מקצועי נכון יותר, אם לשפוט לפי הבלבול של אנשים כאשר הם מקבלים תשובות סותרות לשאלות שונות שלהם. יש חשיבות גדולה לניסיון ולידע מקצועי וגם לכך שהגישה של המשרד היא להגן בכל מחיר על הלקוחות ועל מה שמגיע להם בדרכים חכמות ויצירתיות. זה מה שמביא להתמחות של עו"ד משפחה וזה מה שעוזר ללקוחותיו לקבל את מה שמגיע להם מבלי להתפשר ומבלי לעשות טעויות. בעולם המשפטי יש טעויות שאי אפשר לתקן ולכן חשוב לקבל מהרגע הראשון ייעוץ נכון של כל מה שקשור בסוגיות המשפחתיות שלכם, ממשברים קשים ועד בירור מידע וטיפול במסמכים שונים. משרד עורכי דין רן רייכמן נחשב למוביל בתחום זה ולא בכדי, לאחר שנים רבות של ניסיון וייצוג לקוחות רבים בהצלחה ולשביעות רצונם.

למצוא את הדרכים היצירתיות שמתאימות למשפחה

צוואה מחלקת עיזבון לפי ראות עיניו של המוריש, אמנם, אולם לעתים קורה שהיורשים בוחרים אחרת משיקוליהם. לפעמים שיקולי מס ותשלומים כבדים מניעים אותם לוותר על חלק מהירושה ולעתים הרצון לתקן עוול וקיפוח מניע אותם לחלק אחרת את העיזבון. על פי חוק הירושה בישראל אפשר לשנות את חלוקת העיזבון בין אם הושארה צוואה או לא, אם זה נעשה בהסכמה ובמקרים שונים בגלל נסיבות כמו צוואה שמתנקמת ללא הצדקה באחד היורשים או חשד להשפעה לא הוגנת. זה יכול להיעשות רק על ידי הסכם בין יורשים שייערך באופן חוקי ויקבל תוקף בבית המשפט. כדי להגיע להסכם כזה נחוצה התייעצות עם עורך דין שיבהיר את כל ההשלכות ויעשה את הבדיקות המתחייבות מכך. לאחר מכן תוכלו לחלק באופן שונה את העיזבון כראות עיניכם.

תיקון עוול לילדים

ילדים מקבלים לא רק מזונות מהאב אלא גם השתתפות בהוצאות המגורים שלהם והוצאות אחרות. כדי לקבוע תשלומי מדור חשוב גם להבין באיזו רמת חיים חיו קודם ועד כמה מוצדק שתשלומים אלה יהיו עדיין גבוהים למרות השינויים במצב המשפחה. תביעות כאלה יכולות להיות מוגשות גם על ידי האב אם הוא חושב שהתשלומים צריכים לעבור שינוי או הם גבוהים מדי, וגם על ידי האם אם לא עומדים בסיכוי זה ולא משלמים אותם. את הייצוג שלכם במקרים כאלה מבססים על מידע מלא ושקוף ואם צריך להוכיח חוסר תום לב בתביעה זה תפקידו של עורך הדין שלכם. משרד עורכי דין רן רייכמן מטפל גם במקרים הקשים ביותר של תשלומים שאינם משולמים במועדם או בכלל, כדי לשמור על זכויות הילדים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here