קרדיט - Canva

לא לכולם, במיוחד לאנשים שמעולם לא התנסו בחשד לעבירה פלילית, ברור ההבדל המשמעותי בין המשפט הפלילי לאזרחי. המשפט הפלילי הוא תחום בפני עצמו כי כאן ההתמודדות של החשוד היא מול המדינה ולא מול אדם אחר ואפילו לא מול חברה. התובעים הם גופים חזקים כמו המשטרה או פרקליטות המדינה. כאשר ישנו חשד לעבירה פלילית אתם עלולים להיעצר לצורך חקירה ואפילו יכול להיות אישור להארכת מעצרכם. דברים שתאמרו בחקירה עלולים להביא להבשלת התיק לכדי הגשת כתב אישום והתנהלות משפט. לכן, אם הגעתם למצב בו אתם חשודים בעבירה פלילית חפשו עורך דין פלילי. מומלץ שיהיה מהאזור בו מתנהל התיק כך שאם מדובר על המרכז, פנו אל עורך דין פלילי בראשון לציון שיש לו ניסיון בליווי חשודים ו/או נאשמים בעבירות פליליות דומות.

חשיבותה של בחירת עורך דין פלילי המתאים ביותר

לעורך הדין שילווה אתכם בהליכים נגדכם ישנה חשיבות רבה. הנחיות נכונות ובניית אסטרטגיה מתאימה ע"י עורך הדין עוד לפני החקירה יכולות להביא לתוצאות אחרות לגמרי: סגירת התיק לעומת המשך חקירות ואפילו הגשת כתב אישום ללא התייעצות עם עורך הדין. לכן, כאשר מחפשים עורך דין פלילי חשוב לשים לב למספר דברים. המקצועיות היא מעבר לכל. עורך הדין צריך להתמקד במשפט הפלילי ולהתמחות בעבירות מהסוג המיוחס לכם, בין אם זו עבירת צווארון לבן, אלימות, עבירות מין ועוד. חשוב שעורך הדין יהיה קרוב פיזית. אם אתם גרים באזור העמקים חפשו עורך דין פלילי בעפולה שילווה אתכם. כך גם תוכלו לגשת אליו אם הדבר נדרש. מעבר למקצועיות חשובה מאוד התחושה האישית מולו ושישרה ביטחון.

לצאת בנזק מינימלי מעבירת תעבורה

הכביש הוא ללא ספק אזור מסוכן ואדם צריך לנהוג באחריות רבה כשהידיים שלו על ההגה. ניתן לשמוע פדי פיום על תאונות דרכים עם פצועים ואפילו הרוגים וזה רק קצה הקרחון: קורות עוד תאונות רבות שאינן מדווחות. לכן, נהיגה בקלות ראש היא עבירת תעבורה חמורה שאדם יכול לקבל עליה גם שנתיים מאסר ורישיון הנהיגה שלו עשוי להיפסל למשך תקופה ארוכה. עורך דין תעבורה מנוסה אשר מכיר היטב את חוקי התעבורה יכול במקרים שונים להביא לשינוי סעיף האישום לסעיף קל יותר ולענישה קלה יותר. עבירה הנחשבת קלה יותר היא נהיגה בחוסר זהירות. עורך דין מנוסה יכול למצוא את הדרכים והטיעונים כיצד להמיר את האישום ולהקל על הנהג.

עו"ד שקמה אדרי היא עורכת דין בעלת ניסיון רב במספר תחומים: בדין הפלילי, דיני תעבורה ובמשפט הצבאי. היא מייצגת הן חשודים ומבצעי עבירה והן נפגעי עבירה. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here