קרדיט Canva

האם כבר יצא לכם לשמוע על המהפכה בעולם מיזוג האוויר? טכנולוגית מיזוג vrf מאפשרת חיסכון משמעותי של כסף אם שאלתם עצמכם האם יש מזגן שיכול לחסוך לכם את צריכת החשמל, מזגן vrf מחיר ללא תחרות. על נרחיב בהמשך מאמר זה. ומה לגבי אותם בניינים ציבורים כמו בתי מלון, בתי חולים, מרכזי קניות ובנייני משרדים מרובים המחייבים שעות ארוכות ואף בלתי פוסקות של שימוש במיזוג אוויר האם שימוש של מיזוג אוויר תעשייתי באמצעות טכנולוגית  vrf מתאימה ? נענה גם על שאלה זו בהמשך המאמר הזה.

כל מה שכדאי לדעת על מזגן vrf ולא ידעתם

כפי שכולנו יודעים עולם המיזוג עובר שינויים ללא הרף בכדי לשפר לכולנו את הנוחות של ישיבה בתוך חלל סגור וממוזג כשבחוץ יש יום קיץ לוהט ולח או יום חורפי סגרירי וקר. ההרגשה של חדר ממוזג בהתאם לעונה בה אנחנו מצויים, ולהמשיך לפעול בכל עניין מסדר היום והעבודה שלנו היא לא פחות מהגשמת חלום. במה דברים אמורים? בפעולת המזגן כמובן. אך יחד עם זאת כולנו נתקלנו במזגנים שאינם תמיד יודעים למזגן לנו את האוויר בין חום לקור כפי שהיינו רוצים להרגיש נעים בחלל החדר. כך שהרבה פעמים אותה פעולת מזגן הופכת להיות ללא נעימה בלשון המעטה. עד שהגיע טכנולוגית מיזוג vrf. במה שונה טכנולוגית מיזוג זו מהדור הקודם והאם אכן היא מתאימה להתקנה גם במגזר הציבורי, על כך נענה כעת:

  • מזגן vrf מחיר– כאשר לקוחות מבקשים להתקין מערכת מיזוג אשר תענה על כל הדרישות של ויסות יעיל ומאוזן של אנרגיית האוויר, פעולה שקטה ושכל אלו יהיו כלולים במחיר שפוי, יכולה טכנולוגית vrf לענות על הדרישות. כיצד? אומנם כשמדובר על רכישה והתקנתה של מערכת זו מדובר על מחיר גבוה מאשר מערכות מיזוג אחרות ישנות יותר מהדור הקודם. אך כאן בדיוק חל המהפך בין  מיזוג vrf  לבין מערכות מיזוג ישנות. מאחר וניתן לחבר מספר מאיידים, שהן המזגנים המצויים בכל חדר אל מדחס אחד שהינו מנוע המזגן , ניתן לחסוך בצריכת החשמל של לא פחות מ-50% אחוזים מצריכת החשמל. לעומת הדור הקודם של המזגנים שאיננו מאפשר חיבור של מספר מאיידים למנוע אחד ועל כן הפעולה של המזגנים עולה לכם לטווח הארוך הרבה מאד כסף, אותו אתם יכולים לחסוך עם פעולת מיזוג vrf
  • מיזוג אוויר תעשייתי– השאלה האם מערכת מיזוג זו מתאימה גם עבור מקומות ציבוריים? התשובה היא כי מערכת מיזוג vrf בנויה עבור מבנים גדולים המכילים חללים גדולים. במיוחד בימות הקיץ כאשר אנחנו נצרכים להגיע בין אם לבית מלון או מרכז קניות ולבלות מספר שעות במבנים אלו בהנאה, או גם כאשר מדובר על שהות בבתי חולים או בניין המכיל משרדים רבים, הצורך במיזוג שיעבור לאורך שעות היממה וללא הפסק הוא בגדר הכרחי. וכאן בדיוק גדולתה של מערכת מיזוג זו. מדובר על מערכת שיכולה לחבר מספר רב של מאיידים אל מנוע אחד, כאשר פעולת המיזוג הינה שקטה לחלוטין ובלתי מורגשת. מעבר לזאת ניתן להתאים את הטמפרטורה הרצויה בכל חלל על פי הדרישות, כך שכולם יכולים ליהנות משהות נעימה וממוזגת בנעימות. מעבר לזאת הטכנולוגיה מאפשרת פעולת מזגן גם כאשר מדובר על מצבי קיצון של מזג האוויר, כך שאם מזג האוויר בחורף גולש אל מתחת לאפס, אינכם צרכים לחשוש שהמזגן שלכם יקפא

סיכום דבר

פעולה שקטה של מזגן לאורך כל שעות היממה שמוציאה אוויר ממוזג מווסת ומאוזן על פי הדרישה במהירות היא חלום שמתגשם, וכאשר מוסיפים לכך את החיסכון האדיר של הוצאות כספיות לטווח הארוך מדובר במשאלה שמתגשמת בכל מקום בו תרצו להתקין את טכנולוגית מיזוג vrf ובמיוחד כשמדובר על כל אותם מרכזים ציבוריים מתאימה התקנת מיזוג זו כמו כפפה ליד. אז מה עושים? נכנסים לאתר חברת קדמת המזוג  המתמחה בתחום התקנה ותכנון של מערכות מיזוג מתקדמות ובהתאמה אישית על פי צרכי הלקוחות, ואתם מתחילים ליהנות מהדקה הראשונה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here