קרדיט CANVA

אם נקלעתם לתאונת דרכים, תאונת עבודה, או כל תאונה אחרת בה נפגעתם באופן פיזי, וכעת אתם שואלים את עצמכם האם מומלץ עבורכם לבחור בשירותיו של עוד נזקי גוף שייצג אתכם בתביעה, הרי שהתשובה היא פשוטה. תביעות נזקי גוף הדברים הן מורכבות ומסובכות. הן כוללות המון ניירת, טפסים ופניה לועדות של הביטוח הלאומי ואנשי מקצוע שונים, ולכן, האופציה של עורך דין שילווה אתכם ויעמוד לצדכם עדיפה אלפי מונים לעומת התמודדות עצמית ללא איש מקצוע. עם צוות עורכי הדין של משרד עורכי הדין טולדנו ושות', אתם נהנים משירותים משפטיים מקיפים מעורכי דין מנוסים ומקצועיים ביותר.

תהליך הגשת התביעה

ישנם צעדים מסוימים שיש לנקוט בהם ולהקפיד עליהם על מנת להגיש תביעת נזקי גוף מבלי שתידחה. הסיבות לדחיית התביעה יכולות להיות טכניות, כמו למשל חוסר במסמכים או במילוי סעיפים בטופס ספציפי, או למשל סיבות אחרות כמו למשל כתב יד לא ברור, חוסר בראיות, אי הוכחת קשר סיבתי ועוד. בדיוק בשביל למנוע דחייה מסיבות כאלו, עומד לצידכם עוד נזקי גוף מנוסה, המכיר היטב את מהלך העניינים והוא מבסס את עבודתו על ניסיון וידע שצבר בתיקים קודמים. ישנה משמעות חשובה ביותר לוותק המצטבר ולהיכרות של עורך הדין עם השטח, עם התקדימים המשפטיים ועדכוני החוק.

מה חשוב לבדוק

כשאתם עומדים בפני ההחלטה של בחירת עוד נזקי גוף שייצג אתכם וילווה לאורך כל הדרך בתביעה בה עומד על הפרק פיצוי כספי לא מבוטל, הרי שיש כמה נקודות חשובות לבדוק. ראשית כל, חשוב כמובן לקיים פגישת היכרות פנים מול פנים עם עורך הדין לוודא שיש ביניכם חיבור ותיאום ציפיות. חשוב גם לוודא שעורך הדין מנוסה מבחינת הצורך הספציפי שלכם. כך למשל, במידה ומדובר בפגיעה נפשית בשל טיפול רפואי לקוי הרי שיתרום לתביעה לבחור בעורך דין לו ניסיון בהגשת תביעות רפואיות, ובפרט על נכות נפשית. בדקו כמובן את ההסמכה שלו, את התעודות, בקשו המלצות ופרטים נוספים ככל שיש צורך. הפגישה הראשונה חשובה מאוד היות ויש בה הזדמנות להכיר את עורך הדין ולשאול את כל השאלות החשובות שגורמות לכם לחששות. עם משרד עורכי הדין טולדנו ושות', אשר הינו בעל ביסוס ארוך שנים בשוק, תוכלו ליהנות משירות אמין ומקצועי של צוות עורכי דין מוסמכים ובעלי בקיאות בדיני נזיקין, ובכל הקשור לטיפול והגשת תביעות תאונות דרכים ותאונות עבודה.לפרטים 04-699-0886.

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here