paintball-gerila

משחק הפיינטבול הוותיק נעשה אהוב מאד בשנים האחרונות. בייחוד בקרב צעירים, אנשים המבקשים לצאת מהשגרה, ואנשים הרוצים לאתגר את הכושר הגופני והחשיבה היצירתית. בנוסף לכך, ניתן לראות גם מתגייסים טריים שרוצים לשפר את היכולות הצבאיות שלהם ולדייק את ההבנה של תנאי השטח. הם מבצעים אימון פיינטבול לפני הגיוס, כהכנה מקדימה לקרבות בשטח. המגרשים של פיינטבול באשקלון בבעלות פיינטבול גרילה, מציעים לכם חווית פיינטבול ייחודית מותאמת אישית עבור אימון או למשחק מהנה.

משחק הפיינטבול באשקלון

משחק פיינטבול באשקלון מתבצע במגרשים רחבי ידיים הבנויים כשדה קרב. המשחק שמבוסס על מטלות שונות ואתגרים, מתבצע באמצעות קבוצות המתחרות זו בזו באמצעות רובי צבע. חובבי משחקי הלחימה הממוחשבים יכולים לצאת לשטח ולחוות את הדבר האמיתי. המשחק דורש יכולות פיזיות, זריזות, חשיבה יצירתית ואסטרטגיה נכונה.

פיינטבול באשקלון לגיבוש קבוצתי

מכיוון שהמשחק מתבצע בקבוצות עם משתתפים רבים, הוא יכול להיות פתרון עבור מעסיקים שמחפשים מענה ליום גיבוש  עבור העובדים. המעסיקים מבינים שכדי שהעובדים יהיו מרוצים הם חייבים להשקיע בהם, לאפשר להם להתאוורר ולצאת מהשגרה. משחק פיינטבול מאפשר לעובדים להתגבש ולצבור חוויות. במהלך המשחק העובדים נעזרים זה בזה, מפגינים יכולות ותכונות שאינן באות לידי ביטוי בשגרת העבודה. החברים שלהם מכירים אותם יותר טוב וזה יוצר חיבור אמיתי.

משחק המשלב פעילות גופנית

במהלך משחק הפיינטבול רצים, קופצים, מעלים דופק ומפעילים את כל הגוף. זה עוזר לשפר את הגמישות, סיבולת לב ריאה ולחזק את השרירים השונים. ככל שהמאמץ הגופני שמופעל גבוה יותר כך הגוף שורף יותר אנרגיה. לכן מדובר במשחק עם ערך מוסף- פעילות ספורטיבית בריאה.

משחק לכל הגילאים

היתרון המשמעותי של משחק הפיינטבול זה שהוא מותאם לכל הגילאים. הקבוצות מחולקות בהתאמה והמשימות ניתנות לפי הגיל והיכולת. כך שכולם יכולים להנות מבילוי משותף. אז אל תהססו ותארגנו למשפחתכם, או לחברים הקרובים שלכם פעילות מהנה לקיץ הקרוב. לפרטים נוספים ולתיאום הגעה ניתן ליצור קשר עם פינטבול גרילה במספר: 050-4449-548

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here