קרדיט: Freepik.com

המשפחה שלכם היא הגורם המשמעותי והחשוב ביותר בחיים שלכם. ועדיין גם בתוך תא משפחתי יכולים להתרחש שינויים עצומים ומורכבים מאוד, שמאתגרים את שגרת היומיום בחיים שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, אתם רוצים לקחת אחריות על התא המשפחתי ולדאוג לאינטרס של כל אחת וכל אחד מבני המשפחה, גם בהווה וגם בעתיד לבוא. לא מדובר במצב פשוט ובמקרים רבים זה יכול להיות אף מורכב מאוד. אבל לשם כך אפשר לפנות לעזרת עורכת הדין הילה וינטרוב, מומחית בתחום המשפחה, בכדי לקבל יעוץ משפטי שמתאים למצב שלכם.

לא חייבים להתחתן כדי להקים משפחה

משפחה בישראל היא לאו דווקא זוג הורים נשואים. היום, הרצון של אנשים רבים לחיות בתור ידועים בציבור הולך וגדל. וכתוצאה מכך יש אפשרות לפנות לעזרתו של עורך דין ידועים בציבור ולנסח הסכם שמתאים לרוח חיי המשפחה שלכם ואשר יעזור לכם לחיות בוודאות לגבי העתיד. זאת אומרת שאתם ממש לא חייבים להתחתן ברבנות בשביל לחיות בתור משפחה. אבל עדיין יש לכם זכויות שמגיעות לכם מתוקף העובדה שאתם חיים בתוך תא משפחתי.

בהחלט צריך ליצור מחויבות משפטית

הידע של עורך דין לענייני משפחה יעזור לכם גם להבין איזה סוג של הסכם משפטי יחייב אתכם ויעזור לכם להגדיר את המצב המשפחתי שלכם וגם באילו דרכים אפשר לשמור על האינטרסים של כל אחד ואחד מבני המשפחה. כלומר, עדיף לפנות לעזרתו של עורך הדין עוד לפני שאתם עושים שינוי כל כך גדול וכל כך משמעותי בחיים שלכם. וזאת בשביל לקבל יעוץ ולהבין איך לעשות את המהלך באופן ששומר על כל בני המשפחה.

חשוב לפעול על פי החוק

היום, לאור כמות מקרי הגירושין, יותר ויותר מומלץ לחתום על הסכם ממון או הסכם ידועים בציבור. בהנחה ואתם מעוניינים לפעול על פי החוק, עורך דין משפחה הוא האדם שאיתו צריך לנהל את האירוע הזה וכדאי לפנות אליו ויפה שעה אחת קודם וזאת כדי לתכנן את תהליך העבודה המשותף ולבנות את הפתרון שמתאים לכולם.

משרד עורכי דין הילה ויינטרוב, יעזור לכם להבין בדיוק איזה סוג של פתרונות ישרתו את האינטרסים שלכם ויאפשר לכם לבנות לדאוג לאינטרסים שלכם תוך קביעת אסטרטגיה משפטית נכונה שתתאים לכם באופן מדויק. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עו"ד הילה וינטרוב, מומחית בתחום המשפחה, ניתן לפנות לטלפון 0779968860.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here