קרדיט: freepik

יוגה בירושלים

מי מכן שעדיין לא התנסתה ביוגה בירושלים, ממש מפסידה. בעבר היו כאלה שטעו לחשוב שתרגול יוגה הוא תרגול איטי, קליל שמתאים ל'רוחניקים' ואינו מאתגר כמו סוגי אימון אחרים. זוהי טעות גמורה שכן תרגול יוגה הוא תרגול שמערב בתוכו גמישות, כח, וחיבור והקשבה אמיתיים לגוף. בסטודיו פנימה בירושלים, סטודיו למחול תנועה ויוגה תוכלו למצוא מגוון שיעורי יוגה ולהתנסות באחד. ואני מזהירה- אם אתם באמת אוהבי תנועה- ההתמכרות ליוגה מגיעה די מהר.

 

להתחיל את היום עם תרגול יוגה שמותאם למצב הרוח, מאפשר לנשום לרווחה ולהמשיך את היום בצורה האופטימלית ביותר. תרגולי יוגה משלבים בתוכם תרגילים שמותחים את הגוף ולוקחים אותו אל הקצה. מעולם לא חשבתם שהגב יכול לייצר קשת שכזאת או שהרגל יכולה להגיע עד לצד השני של הגוף או מי בכלל חשבה שהיא יכולה לעמוד על האמות בגילאי שלושים או ארבעים. עדויות מראות שזה בהחלט אפשרי ועם עבודה, התמדה ומוטיבציה, הגוף יכול להשתכלל גם בגילאים מבוגרים יותר. לאחר תקופה ממושכת שבה מתרגלים יוגה, העמידה מתייצבת, השרירים מתחזקים והגמישות משתפרת. אנשים שמתרגלים יוגה באופן קבוע מחכים ליום שבו הם מתאמנים. אימון של יוגה לפני השינה, תורם גם כן לכניסה לשינה איכותית שכן יכול להרגיע את הגוף ולתת מנוחה לנפש ולראש החושב. אם אתם ינשופונים שנכנסים לשינה בשעה מאוחרת יותר קחו בחשבון שתרגול של יוגה בערב ואולי אפילו יחד עם בן הזוג או חברה יכול לסדר לכם ערב נחמד, שונה ובעל ערך. אחרי תרגול יוגה, שתו תה צמחים מרגיע, כנסו למקלחת חמימה ומייד למיטה.

יוגה מול נוף עוצר נשימה

להכנס לתרגול של יוגה בתוך הטבע ומול נופים שעוצרים את הנשימה, מספק מן ניצוץ של תשוקה שמתכנס פנימה אל תוך הגוף. כדי לתרגל יוגה לבד בטבע צריך להאמין בגוף, להכיר אותו ולהכיר גם תנוחות של יוגה. בסטודיו פנימה בירושלים אתם תלמדו על רזי היוגה דרך הגוף שלכם. תרגול של יוגה ישפר את מי שאתם בכל המובנים. ואם אתם לא מאמינים, לפחות תנסו. בטוחה שתופתעו.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here