קרדיט PIXABAY

המוות הוא תמיד אירוע מפחיד, לא נעים ומאוד מאתגר. אף על פי שאתם מכירים בעובדה שיכולות להיות מחלות סופניות לא פשוטות שמשפיעות על כל בני ובנות המשפחה שלכם, זה לא אומר שקל להיפרד בפעם האחרונה ולומר שלום. ואולם, כחלק מהדרישה גם בפעם האחרונה שבה אתם נפרדים, יש אלמנט חשוב שצריך לקחת בחשבון והוא כמובן הכבוד האחרון לבין המשפחה האהובה חשוב. יש המון דרכים לתת כבוד אבל מעבר לכל האופציות חשוב להתחיל בחיפוש אחרי עיצוב מצבה אצל חברת מצבות בקריות שיכולה למצוא בשבילכם את הפתרונות הטובים ביותר על בסיס שנים רבות של ידע וניסיון בתחום עיצוב המצבות. אנו, אנשי הצוות של חברת אבן ושיש שלומי, נלווה אתכם באתגר של חיפוש המצבה לבין המשפחה היקר שלכם ונמצא את הפתרונות המיוחדים לכל דרישה בכל פעם מחדש.

שירות בהתראה קצרה לעבודה חשובה

לחץ הזמן בכל מה שנוגע לחיפוש של פתרונות קבורה הוא חלק חשוב מאוד ומאתגר מאוד בתהליך הפרידה מאדם אהוב. לפי היהדות יש לוח זמנים מאוד מהיר שמתרחש מרגע המוות ועד הקבורה. אבל גם לאחר מכן יש לכם משימות כמו חיפוש אחרי שירותי מצבות בקריות שצריכות להתבצע במהירות האפשרית. על אחת כמה וכמה אם אתם רוצים לייצר מצב המיוחדת, צריך לבחור מבעוד מועד את החברה שתוכל לתת את השירות הנכון ביותר לכם. וכך להבטיח שאתם יוצרים מצבה שמספרת את הסיפור של בן המשפחה האהוב בהתראה קצרה אבל עם המון מחשבה על הפרטים הקטנים ועל האדם שאתם רוצים לזכור.

עיצוב מצבות היא משימה מורכבת מאוד בעיקר מפני שהיא צריכה להכיל את סיפור החיים של האדם ואת המסרים שהמשפחה רוצה להעביר ברגע כל כך מורכב. לא כל אחד יכול להעביר את המסרים שאתם רוצים להעביר. ולכן צריך לבחור בחברה עם ניסיון מקצועי רב שנים ועם כל הכלים שיעזרו לכם לייצר את המצבה שתהיה זיכרון אחרון מרשים במיוחד. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת אבן ושיש שלומי נלווה אתכם בשלב הכי קשה ומאתגר אבל נבטיח שתקבלו מצבה מיוחדת שמספרת את הסיפור של האדם שאתם כל כך אוהבים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here