תגובה מהירה לכל בעיית התמכרות -טיפול במכוני גמילה

העולם המודרני מכיל לעשרות רבות של חומרים ממכרים אשר עשויים להפוך לסכנה של ממש לכל אדם. צריכתם של סמים עשויה לחשוף אנשים רבים למקור התמכרות שעלול לסכן את חייהם. לאורך שנים, מכורים מציגים בעיות רפואיות קשות אשר נובעות מהתמכרותם ועל כן נדרשים לפנות לעזרה מקצועית לשם חזרה לחיים נורמטיביים בהם הסמים לא שולטים.

מהלך הטיפול

טיפול בהתמכרויות מתחיל בהחלטה. בין אם מדובר בהחלטה של המטופל אשר יוזם את הפנייה למרכז הגמילה או בהחלטה של בני המשפחה שמאסו בהתנהגות ההרסנית, הפניה למרכז גמילה תהיה השלב הראשון לשינוי בחיים. יחד עם זאת חשוב להבין שהפנייה לגמילה לא מחייבת התחלה של תהליך גמילה, על המטופל יהיה לקחת אחריות על חייו ולהתמודד עם השלכות של המעשים שלו, כך שרק לאחר השלמה עם החלטה זו הוא יכול להתחיל בתהליך הגמילה עצמו. זהו תהליך אשר דורש מהמטופל להיות אקטיבי ולכן חשוב מאוד לוודא את רמת הרצינות טרם הפנייה אל המרכז.

משנים את כללי המשחק

עם הכניסה למרכז הגמילה, המטופל חווה ניתוק מידי מסביבת המגורים שלו כמו גם ממקורות הצריכה של מושא ההתמכרות. לדוגמא, במהלך גמילה מתרופות מרשם החולה מקבל מינונים מאוד מדויקים של כל תרופה לה הוא זקוק מסיבות בריאותיות. צוות האחיות בודק בצורה מדויקת מאוד מהן התרופות אותן המטופל צורך, ובכל מונעות ממנו לצרוך מינונים גבוהים מן המותר, דבר שמונע ממנו לחזור לאותו מעגל של התנהגות הרסנית במהלך הגמילה.

החלטה לטווח ארוך

הבחירה להיכנס למרכז גמילה הינה בעלת השפעה על עתידו של המטופל ועל עתיד המשפחה שלו. זו הזדמנות לקחת את החיים בידיים ולצאת לתהליך גמילה מאלכוהול או מסמים אשר יגדיר מחדש את רמת הבריאות והחיוניות של הנגמל. גם בסיום תהליך הגמילה על המטופל מוטלת האחריות לשמר את תוצרי התהליך, וזו עבודה יומיומית לא פשוטה. הפיתויים לא נגמרים בעולם ובכדי לנהל חיי יום יום החולה צריך לקחת החלטות קשות לאורך הדרך ולהתחמק לפעמים ממפגשים עם מושא ההתמכרות. הבחירה במרכז הגמילה אם כך, היא חיונית על מנת להבטיח את הצלחת התהליך כולו.

מחפשים כיצג לבצע גמילה מאלכוהול? כנסו לקישור הבא https://www.sbs-rehab.co.il/%d7%92%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%9e%d7%90%d7%9c%d7%9b%d7%95%d7%94%d7%95%d7%9c/

מרכז אמיל הוא מרכז גמילה המתמחה בטיפול בבעיות התמכרות לסמים ואלכוהול. צוות המרכז מאפשר לחולים לקחת חלק פעיל ביצירת עתיד בהיר יותר לאחר סיום תהליך הגמילה. ליצירת קשר עם המרכז הנכם מוזמנים להיכנס לאתר או ליצור קשר בטלפון 077-9967463. למידע נוסף בשפה הרוסית על Лечение алкоголизма в Израиле התקשרו.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here